Kodi onthoudt niet mer waar de film is gestopt.

jagraaf

Forumlid
23 mrt 2017
15
5
6
54
Na een her-installatie van Kodi, werkt het volgende niet meer:
Als je een film onderbreekt en je start hem bijvoorbeeld de volgende dag weer op kreeg ik voorheen altijd een melding: doorgaan OF kijken vanaf het begin.
Deze melding krijg ik nu niet meer en de films beginnen nu automatisch opnieuw.
Weet iemand hoe ik dat kan oplossen?
 
Gebruik je Exodus en Kodi 17? Misschien eens je cache legen, dat wil ook wel eens helpen. Je hebt daarvoor maintenance tools voor Kodi.
 
Als het gebruik maakt van een streaming app als exodus kan het zijn dat de torrent niet meer wordt opgeslagen waardoor kodi niet weet dat het een reeds gedownload bestand is.

Ik zou eens door de settings van exodus zelf heen lopen desnoods aan de hand van de handleiding die je hier kan vinden.
 
Ik heb Kodi 15.2.

Hoe maak ik de cache leeg?
Als je nog van Kodi 15.2 gebruik maakt had ik als ik jou was meteen geüpdatet naar Kodi 17 via
Je hebt grote kans dat sommige add-ons of thema's niet werken, verwijder in dat geval de map Kodi in je %appdata% (Typ dat in je windows verkenner)

Je kunt ook kiezen voor onze eigen build gemaakt door @fransalmighty
https://kodi-forum.nl/threads/kodi-17-nl-build-by-kodi-forum-nl.2323/

En oja: Je moet echt updaten, Kodi 15.2 wordt niet meer ondersteund door Exodus namelijk.
 
Ik heb het programma destijds aangeschaft via:
Gefeliciteerd met de aankoop van uw X9 Streaming Software!
U kunt onze software downloaden via

Kan ik nu wel gewoon de software downloaden en installeren via eerder genoemde links of gaat dat elkaar dan mss bijten?
 
Na een her-installatie van Kodi, werkt het volgende niet meer:
Als je een film onderbreekt en je start hem bijvoorbeeld de volgende dag weer op kreeg ik voorheen altijd een melding: doorgaan OF kijken vanaf het begin.
Deze melding krijg ik nu niet meer en de films beginnen nu automatisch opnieuw.
Weet iemand hoe ik dat kan oplossen?
Of je kijkt de film gewoon in 1 x ...waarom midden in een film stoppen :p
Ik heb het programma destijds aangeschaft via:
Gefeliciteerd met de aankoop van uw X9 Streaming Software!
U kunt onze software downloaden via

Kan ik nu wel gewoon de software downloaden en installeren via eerder genoemde links of gaat dat elkaar dan mss bijten?
Ligt eraan waar draaid jou box op welk systeem gebruikt het ...Android??? Zo ja dan moet je even kijken welke versie je van android hebt ...modi 17 kan je pas vanaf android versie 5 installeren