Kodi op 2 apparten installeren

Panadero

Expert
14 mrt 2017
294
353
16
62
Ik ben in het bezit van een Nvidia Shield, (super tevreden daarover btw, maar dat wisten jullie al wel), en daar heb ik ook naar alle tevredenheid Kodi Leila op draaien.
Nu heb ik vorige week een nieuwe TV gekocht, (Philips 65OLED804) en gewoon om te kijken of ik daar ook probleemloos Kodi op kon installeren heb ik die gedownload en geconfigureerd. Werkt ook gewoon goed hoor.
De vraag die ik heb is, kan het conflicten geven om Kodi op 2 apparaten tegelijk geïnstalleerd te hebben?
Volgens mij niet zolang je niet op beide plekken tegelijk je RD account enz. gebruikt, of moet ik het op de tv gewon deïnstalleren en op via de Shield kijken.
Via de Shield kijken was ik toch al van plan, die is echt significant sneller dan de TV.
B.v.d voor jullie reacties.

Groet Jos
 
Ik ben in het bezit van een Nvidia Shield, (super tevreden daarover btw, maar dat wisten jullie al wel), en daar heb ik ook naar alle tevredenheid Kodi Leila op draaien.
Nu heb ik vorige week een nieuwe TV gekocht, (Philips 65OLED804) en gewoon om te kijken of ik daar ook probleemloos Kodi op kon installeren heb ik die gedownload en geconfigureerd. Werkt ook gewoon goed hoor.
De vraag die ik heb is, kan het conflicten geven om Kodi op 2 apparaten tegelijk geïnstalleerd te hebben?
Volgens mij niet zolang je niet op beide plekken tegelijk je RD account enz. gebruikt, of moet ik het op de tv gewon deïnstalleren en op via de Shield kijken.
Via de Shield kijken was ik toch al van plan, die is echt significant sneller dan de TV.
B.v.d voor jullie reacties.

Groet Jos

Eigenlijk beantwoordt je zelf je vragen ?
Nee het kan geen kwaad zolang je RD niet gelijktijdig gebruikt.
Beste is om zoals je zelf al aangeeft de Shield te gebruiken deze is stabieler en sneller dan welke tv dan ook.
Succes ?
 
  • Like
Reacties: Arjan E.
Eigenlijk beantwoordt je zelf je vragen ?
Nee het kan geen kwaad zolang je RD niet gelijktijdig gebruikt.
Beste is om zoals je zelf al aangeeft de Shield te gebruiken deze is stabieler en sneller dan welke tv dan ook.
Succes ?

Met dat RD, dat is nog een dingetje, er is nog wat contradictie daarover.

De één zegt dat je het niet gelijktijdig kan gebruiken, en de ander zegt weer dat het wel kan, zolang het binnen je eigen netwerk is.

Ik zeg: gewoon doen wat @karavaan zegt, niet gelijktijdig gebruiken, en dus niet die gok willen nemen.?

Oh en nog een gratis tip: ZEKER NIET navragen op het real debrid forum! Zodra ze het woord Kodi zien heb je al een ban te pakken!?
 
  • Like
Reacties: karavaan
Ik gebruik real-debrid gewoon op meerdere apparaten binnen mn eigen lokale netwerk .. Eigen ip adres dus
Ook gewoon tegelijk..

Gebruik je bijvoorbeeld thuis real-debrid dus een film aan staan en op hetzelfde moment gaat je buurman met jouw inlog gegevens op rd en zet ook een film/serie aan dan is het einde oefening..

Een ban dus...
 
Ik gebruik real-debrid gewoon op meerdere apparaten binnen mn eigen lokale netwerk .. Eigen ip adres dus
Ook gewoon tegelijk..

Gebruik je bijvoorbeeld thuis real-debrid dus een film aan staan en op hetzelfde moment gaat je buurman met jouw inlog gegevens op rd en zet ook een film/serie aan dan is het einde oefening..

Een ban dus...

Dan klopt dat gerucht dus toch!

Nou, dat betekent dus voor @Panadero, dat niks hem meer in de weg staat?
 
Ik heb Kodi op een stuk of 10 apparaten tegelijk geïnstalleerd. Kan me niet bedenken wat daar het probleem aan zou zijn
Oh en nog een gratis tip: ZEKER NIET navragen op het real debrid forum! Zodra ze het woord Kodi zien heb je al een ban te pakken!?
Waarom dat dan? Kodi is toch gewoon een player?
 
Ik heb Kodi op een stuk of 10 apparaten tegelijk geïnstalleerd. Kan me niet bedenken wat daar het probleem aan zou zijn

Waarom dat dan? Kodi is toch gewoon een player?
Real-debrid debrid wil niet geassocieerd worden met illegale content...(wat dus kan op kodi, cyberflix etcetera) Terwijl ze het daar 99.99% van moeten hebben...

Iets met struisvogels en de kop in het zand steken heet dat geloof ik...
 
  • Like
Reacties: Arjan E.
Bij Kodi willen ze ook niet geassocieerd worden met illegale content

Klopt, als je een log post op het Kodi.tv forum waarin verwezen wordt, dan wordt je in het gunstigste geval niet geholpen, maar je kunt ook geband worden daarvoor.

Bij real-debrid heeft men boter op het hoofd, verwijzen naar Kodi willen ze niet hebben, daarentegen staat niets je in de weg om alles te vragen over wat met torrents te maken heeft, ze hebben zelfs een apart forum gedeelte voor torrents aldaar?

Echt de omgekeerde wereld daar?