Opgelost Kodi op apple tv met developers account

Tuijntje

Forumlid
19 okt 2017
6
3
6
44
Ik gebruik kodi op mijn Apple tv, echter staat Apple dat maar toe voor 6 dagen als je geen betaalde developer bent. Nu beschik ik ook over een betaald developers account, dus zou ik het moeten kunnen installeren voor een jaar maar ik krijg het niet voormelkaar.

Is ee toevallig iemand die weet hoe dit moet?
 
Volgens mij zou dit vanzelf moeten gaan als je bent ingelogd op xCode met je betaalde developers account. Als je daarna Kodi weer installeert op je Apple TV zou die het langer moeten doen dan 7 dagen.
Het kan ook zijn dat het een nieuwe veiligheid maatregel van Apple is zodat mensen niet teveel onofficiële apps op hun iProducten installeren....
Edit:
This tutorial shows you how to do it for free but you can sign up for an Apple Developer account for $99/year and you won't need to reinstall the app as long as you're registered as a developer.

Via:

You must be registered for see medias
 
@Tuijntje Je kunt het beste een zogenaamde Codesign Utility gebruiken zoals IPAstore. Deze diensten zorgen ervoor dat de app gesigneerd wordt en dus op de Apple TV geïnstalleerd kunnen worden. Voor deze dienst betaal je jaarlijks een klein bedrag waardoor de app een jaar lang gebruikt kan worden. Ideaal voor KODI. Je hebt hiervoor wel een usb-c kabel en FTP programma nodig.
 
@Tuijntje is het inmiddels gelukt dat account te installeren :vraag:
Ja het is uiteindelijk gelukt. Het bleek dat ik op de Apple site moest inloggen met het betaalde developers account om een aantal certificaten goed te keuren.

Uiteindelijk is de oplossing vaak heel simpel, als je maar lang genoeg zoekt.
 
  • Like
Reacties: Spinix en Lex
Het hele leven is in feite simpel als je maar overal de tijd voor neemt haha .Bedankt voor je reactie kunnen wij hier afsluiten.
 
  • Like
Reacties: Spinix