Kodi op een Nvidia Shield loopt lekker maar ....

erikkie_B

Forumlid
9 sep 2019
6
2
Al enige tijd ben ik een zeer tevreden gebruiker van Kodi op mijn Nividia Shield. ik heb veel zelf kunnen oplossen, maar enkele dingen zijn mij niet duidelijk.
Mogelijk zijn hier nog meer shield gebruikers die me hier een lichtje kunnen doen opdoen.

Mijn configuratie is : Nvidia Shield V 8.0 (32.5.205), aangesloten op mijn Yamaha RX-777 via HDMI, die weer is aangesloten op mijn Samsung smart TV. Ik heb 3 nas servers lopen waaronder een met mijn foto's , een met muziek en een met mijn Video's. Van Kodi heb ik V18.3

- de subtitles kan ik downloaden, echter worden ze niet zoals ik heb gevraagd opgeslagen bij de film. ( instelling bij film). ik moet ze dus wel eens nogmaals laden bij aanzetten
- de tv series worden niet allemaal weergegeven, hij pakt er slechts één en geeft hiervan alle afleveringen weer
- ik heb enkele muziekvideo op de nas staan als MKV bestand, bij bibliotheek aanleggen vraagt hij steeds om een naam, ik krijg deze dus niet onder de tab muziekvideo's
- van mijn cd's worden maar heel weinig hoesjes en cd info automatisch geladen, hoe kan ik dit verbeteren ?

ik heb nog wel een paar dingetjes, maar als ik dit opgelost krijg ben ik toch wel happy :cool: