Kodi op Formuler z11 pro

filmpje76

Nieuwkomer
4 jun 2024
2
0
1
48
Hallo beste tv kastjes kenners,

Ik heb een vraagje over kodi op een een formuler Z11 pro.
Of eigenlijk is het een vraag over de formuler en samba, maar het zou kunnen dat kodi een oplossing is.
Ik overweeg om een Formuler Z11 te kopen, maar ik heb toepassing iets nodig waar maar weinig info voor is Anno 2024.
Er is hier nog een server op het LAN waar films op staan op een samba share. Ik heb dus in mijn tv kastje ook nodig een SMB client
om een netwerk verbinding op het LAN te kunnen maken. Nu werkt die Z11 op android 11 begreep ik.
Is dat dan een probleem , zit er een file browser op waarmee ik een netwerk verbinding kan maken op het LAN?
De beschrijving van de meeste tv en iptv kastjes gaan alleen nog over internet servers en pay tv aanbieders zoals amazon prime en netflix.
Mogelijk kan dit door installeren van de kodi applicatie op de Z11 worden opgelost als die Z11 eer geen standaard app voor heeft? Welk kastje moet ik hebben voor een totaal oplossing? Of moet ik voor iedere toepassing een aprt tv kastje kopen?

-SAMBA client network browser, amazon, netflix en iptv zijn de protocollen waar ik dacht dat het in 1 kastje kon. Hoe werken de verhoudingen in 2024?
Jaren geleden heb ik met linux chinese tv boxjes gebaseerd op libre elec kodi en dat soort os, maar die zijn nu echt wel oud.
Graag een beetje advies.

Laatst bewerkt: