Kodi op IOS zonder jailbreak.

Slikt

VIP
1 mei 2017
1.500
987
216
Met deze app kun je eenvoudig Kodi op je IOS krijgen.

 
Werkt deze dan langer dan 24u, certificaten worden meestal geblokkeerd door Apple.
 
Werkt deze dan langer dan 24u, certificaten worden meestal geblokkeerd door Apple.
Nu je het zegt, daar had ik ff geen rekening mee gehouden. Ben benieuwd hoe lang ie het volhoud.
Kwam deze per toeval tegen in de verloren uurtje tijdens nachtdienst..
 
Nu je het zegt, daar had ik ff geen rekening mee gehouden. Ben benieuwd hoe lang ie het volhoud.
Kwam deze per toeval tegen in de verloren uurtje tijdens nachtdienst..
idd ik denk dat je een developer account moet afsluiten en dan kun je een jaar gebruik maken van kodi op je atv
 
Nu is 24h natuurlijk niks maar tot nu toe heeft ie het gehaald:)

Still running(y) houd het beter vol als tutuapp tot nu toe.
 
Geen schrik om ongewenste software in je iOS te krijgen.
Natuurlijk is de kans altijd aanwezig, maar is dat niet met alles wat niet “mag”
Hoeveel mensen installeren bv addons waar je geen idee van hebt wat je eigenlijk op je systeem zet.
Ikzelf test graag uit en neem hiermee de nodige risico’s, gaat het dan een keer fout dan
heb ik pech, like to live on the edge:)
 
Gebruik mijn iPad (IOS) met home Banking dus moet toch wel voorzichtig zijn met hetgeen ik installeer.
Hoe aanlokkelijk het ook is om soms een risico te nemen.:):):)
 
  • Like
Reacties: Slikt
Deze werkt bij mij perfect is een apparte appstore in feite naast kodi nog veel meer te vinden...
 
Linkt me door naar deze:
 
Gebruik mijn iPad (IOS) met home Banking dus moet toch wel voorzichtig zijn met hetgeen ik installeer.
Hoe aanlokkelijk het ook is om soms een risico te nemen.:):):)
Dan kan ik je MrMC aanbevelen, welke gewoon te downloaden is vanuit Apples eigen Appstore, mits je Kodi ALLEEN gebruikt voor IPTV en je eigen gedownloade content. MrMC beschikt namelijk ook over alle PVR's, die in Kodi ook zitten.

Enige beperking aan MrMC is, dat je GEEN eigen addons kunt installeren en daarom is deze nog steeeds via de appstore beschikbaar.
 
Dan kan ik je MrMC aanbevelen, welke gewoon te downloaden is vanuit Apples eigen Appstore, mits je Kodi ALLEEN gebruikt voor IPTV en je eigen gedownloade content. MrMC beschikt namelijk ook over alle PVR's, die in Kodi ook zitten.

Enige beperking aan MrMC is, dat je GEEN eigen addons kunt installeren en daarom is deze nog steeeds via de appstore beschikbaar.
en kun je officiële addons gebruiken van kodi.tv zelf?
 
Nope, MrMC is puur voor je eigen content en content die via PVR's binnenkomt....
Anders worden ze gekicked door Apple uit de Appstore :info:
 
Hello, Swallow, Well, on iOS, freedom is not a way, but you can easily install Kodi with just simple steps. Check here: