Kodi opent niet

Misslevi

Nieuwkomer
23 jan 2017
1
0
1
47
hoi zogauw de stroom van mij media neox7 af is geweest en ik wil daarna mijn Kofi openen geeft ie aan waiting for external storage. En komt hij niet verder. Nu heb ik al enkele keren die app dan verwijdert en zogauw ik hem wil installeren via googleplay geeft hij aan dat ik perse een sd kaart moet gebruiken. Terwijl mijn mediaplayer nog voldoende geheugen vrij heeft en dat vroeger ook altijd zonder die sd kaart erop heeft gestaan. De media player word enkel en alleen voor Kodi gebruikt voor de rest word er geen gebruik van gemaakt. Waar kan dat aan liggen?
 
Met external storage wordt (ondanks het woord external) bij een android box vaak de interne ssd harddisk (mooi woord voor klein chipje) bedoeld.

Gebruik je de box ook voor andere dingen en werken die wel prima ?

Je kan een verkenner app in android installeren (net zoals windows verkenner), en een beetje spelen met je external storage door er gewoon wat fotootjes op te zetten , bekijken en afhalen.

áls dat ook problemen oplevert is de kans groot dat de hardware (ssd) niet 100% koosjer is, dus als je nog garantie ofzo hebt zou ik de leverancier even aan z'n mouw trekken