Kodi probleem met Windows 10

Wimschuldink

Forumlid
16 feb 2021
19
1
6
70
Ik heb zojuist kodi op een Windows 10 pc geïnstalleerd,daarna adonExodus redux geïnstalleerd, als ik vervolgens een film wil starten schiet een mili seconde boven in beeld het pijltje vooruit van afspelen in beeld. En verdwijnt vervolgens.
m.a.w. Ik kan geen films afspelen, waar ligt dit aan?
 
Eerst en vooral @Wimschuldink, geduld is een schone zaak, stel je vraag geen 4 keer, 1 keer is voldoende.

In een ander topic schrijf je dat je de laatste kodi hebt geïnstalleerd, dat is dan kodi leia 18.9?

Dat sommige links niet afspelen is normaal bij gratis links, maar speelt bij jou geen enkele link in de lijst? Wat zoek je dan, en werken ook de links bij iets super populair zoals de Simpsons niet?
 
  • Like
Reacties: Spinix
Eerst en vooral @Wimschuldink, geduld is een schone zaak, stel je vraag geen 4 keer, 1 keer is voldoende.

In een ander topic schrijf je dat je de laatste kodi hebt geïnstalleerd, dat is dan kodi leia 18.9?

Dat sommige links niet afspelen is normaal bij gratis links, maar speelt bij jou geen enkele link in de lijst? Wat zoek je dan, en werken ook de links bij iets super populair zoals de Simpsons niet?
Sorry net nieuw hier, weet niet heel goed hoe dit werkt. Nee alles start mili seconde op binnen het kodi scherm en dan is het afgelopen, van geen enkele app/add on krijg ik iets in beeld. Is het iets met geheugen of buffer of zo?
 
Sorry net nieuw hier, weet niet heel goed hoe dit werkt. Nee alles start mili seconde op binnen het kodi scherm en dan is het afgelopen, van geen enkele app/add on krijg ik iets in beeld. Is het iets met geheugen of buffer of zo?
Geen enkele addon? Dus ook niet addons uit de kodi repo zoals retrospect?
 
En een andere Video addon zoals the Crew of Venom? Zou je die eens willen proberen?
 
En je hebt een ondertitel addon geïnstalleerd zoals opensubtitles?
 
En je hebt een ondertitel addon geïnstalleerd zoals opensubtitles?
Ja nu net gedaan en dat werkt met bohemian rhapsody in elk geval. Elke keer stukje verder haha.
nu laatste stap ik wil deze films ook graag opnemen op mijn synology server die 8n het netwerk hangt, lukt dat ook.
 
Moet je in je instellingen menu de optie download aanzetten en het pad invoeren naar je opslag lokatie. Weet alleen niet of je rechtstreeks naar je NAS kunt downloaden of dat je beperkt bent tot een map op je PC. Kwestie van uitproberen.


En effe voor de duidelijkheid, je ondertitels worden niet opgeslagen, alleen je film
 
Moet je in je instellingen menu de optie download aanzetten en het pad invoeren naar je opslag lokatie. Weet alleen niet of je rechtstreeks naar je NAS kunt downloaden of dat je beperkt bent tot een map op je PC. Kwestie van uitproberen.


En effe voor de duidelijkheid, je ondertitels worden niet opgeslagen, alleen je film
Fijn om te weten, bedankt voor alle tekst en uitleg,ik laat het voorlopig hier even bij.
 
Kan je mij helpen, ik kan retrospect maar niet voor kodi. HTTP:// ?
Restrospect staat in de kodi repository
You must be registered for see images attach

You must be registered for see images attach


You must be registered for see images attach

You must be registered for see images attach