Kodi resetten

lenfaict

Actief
15 dec 2016
29
0
1
43
Hallo wie weet hoe je de Kodi kan resetten of een nieuwe update geven?gisteren blokkeerde hij als ik een film wou bekijken?wie kan dit?is er toevallig iemand uit west Vlaanderen van bij de kust?mvg
 
Ook goedemorgen mag ik aannemen dat je een MAG bezit omdat je hier in posts?
 
Goedemorgen weet niet juist welk type het is heb deze via een vriend gekocht 2a3 jaar geleden

You must be registered for see images attach
 
En woont uw niet in west Vlaanderen om een update te dien aan de Kodi?mvg
Nee, maar dat zal ook niet nodig zijn omdat het super simpel is om het zelf te doen, lees het topic maar eens door. En als het niet lukt zijn wij er om je te helpen.
 
  • Like
Reacties: E.Lage
Nee, maar dat zal ook niet nodig zijn omdat het super simpel is om het zelf te doen, lees het topic maar eens door. En als het niet lukt zijn wij er om je te helpen.
Ok alvast bedankt zal dit eens proberen en op welke site bekijken jullie nu films of dergelijke?mvg
 
Ok alvast bedankt zal dit eens proberen en op welke site bekijken jullie nu films of dergelijke?mvg
Iedereen heeft zijn eigen favoriete add-on om films te kijken, de meest populaire vind je o.a. hier;
 
Als je box geupdate hebt heb ik wel een build voor je met werkende addons
 
*****************

een build met werkende addons. werkt op raspberry en windows, android niet getest.

o.a pyramid , neptune rising ,retrospect.

en plugin met subtitels.

word regelmatig geupdate.

Gemaakt voor mensen die niet zo handig zijn.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Hallo alvast bedankt voor al jullie reacties maar zie dat je dit allemaal moet updaten via je laptop of computer maar mijn laptop werkt super graag.kan je niet via je Kodi zelf hem resetten of op punt zetten?mvg
 
Ik heb alles eens uitgetrokken en dan naar instellingen geweest en alles een update gegeven?

Ik heb alles eens uitgetrokken en dan naar instellingen geweest en alles een update gegeven?
Zou echt eens willen dat iemand dit kan bekijken en op punt kan zetten maar woon in west Vlaanderen in Adinkerke?