Kodi software

Kenny22

Nieuwkomer
5 jan 2021
3
0
1
60
Beste,

Ik heb net voor nieuwjaar een Kodi aangekocht.
Nu blijkt dat daar niks opstaat qua films en series.
Wat moet ik daarvoor doen aub ? Waarschijnlijk een download, maar ik weet niet welke
Alvast bedankt
 
Nu blijkt dat daar niks opstaat qua films en series.
Wat moet ik daarvoor doen aub ?

vooral even rustig de tijd nemen om even dit forum door te spitten, er is veel informatie te vinden.

tip: begin bij de tutorials sectie?
 
Eerst even precies aangeven wat je heb gekocht. Een box? Welke merk en type? Staat daar Kodi op? Welke versie/
Ik heb een Kodi waar alles op staat qua films, series, en dergelijke. Ik vervang deze nu door een Nvidia Shield Pro tv maar ik denk dat daar niks op staat. Daarom zou ik graag weten welke software ik kan downloaden voor alles wat op de Kodi staat, ook te installeren op de Nvidia Shield. Kodi zelf is geen probleem om dat daar op te zetten, maar wel de inhoud van mijn Kodi (XR96)
 
Op de shield gaat inderdaad geen voorgeïnstalleerde kodi staan. Je kan kodi uit de PlayStore installeren, maar dan is kodi leeg.

Je kan een backup maken van je kodi build op je oude box en deze dan op je shield zetten, maar dat raad ik je niet aan.

Je kan beter beter 2 of 3 video addons en ondertiteling addons installeren, en eventueel real debrid (kost wel wat)
Ik raad je aan om hier op het forum wat rond te lezen over addons en real debrid
 
  • Like
Reacties: Arjan E.
Op de shield gaat inderdaad geen voorgeïnstalleerde kodi staan. Je kan kodi uit de PlayStore installeren, maar dan is kodi leeg.

Je kan een backup maken van je kodi build op je oude box en deze dan op je shield zetten, maar dat raad ik je niet aan.

Je kan beter beter 2 of 3 video addons en ondertiteling addons installeren, en eventueel real debrid (kost wel wat)
Ik raad je aan om hier op het forum wat rond te lezen over addons en real debrid
Dank voor uw raad maar ik ben een leek in dat soort dingen en weet niet wat addons zijn
 
Dank voor uw raad maar ik ben een leek in dat soort dingen en weet niet wat addons zijn

daarom is ook meerdere malen aangegeven in dit topic om dit forum eens goed door te lezen, zodat je de dingen beter begrijpt?