Kodi speelt geen films af in geen één addons

Joyce41

Actief
14 jan 2019
38
8
6
46
Sinds een week ofzo speelt mijn kodi geen film meer af, hij begint en wilt de film laden maar dan blijft het draaien ondanks hoor je wel het geluid van de reclame van filmagency wat altijd in begin van de film is maar verder blijft het zwart of met de downloads in beeld maar rechts in de hoek zie je wel dat de film start.
Dit is zowel bij Homelander, The Crew, en The Promise. Over doet hij hetzelfde.
Series spelen wel af en openen wel, heel vreemd.

Ik heb kodi 20.1 en werkt op de TV Android 7
Wel oud maar alles werkte prima
Addons heb ik net gezegd, meer staat er niet op had hem namelijk pas verwijderd (KODI) en weer geïnstalleerd

Wie weet de oplossing en kan mijn helpen please?
 

Bijlagen

  • 20230516_162714.jpg
    20230516_162714.jpg
    2,1 MB · Weergaven: 12
Er zijn wel meer meldingen van dit probleem met de laatste afleveringen van series. Vond oa dit:
'' Yes me too, The Crew and The Promise both addons are not showing up the latest episodes links. Already been passed two weeks still no fixed ''
Zo te zien nog geen oplossing te vinden.
Post automatically merged:

Je zou add on scrubs v2 eens kunnen proberen.
Wellicht dat je hier wat mee kunt .
 
Ik krijg de links wel zoals je ziet en hij wil starten je hoort de reclame van agency en dan blijft hij lopen en doet hij verders niets.
Welke addons is dat scrubsv2 ?
 
Homelander en Umbrella doen het ook prima.

Ook github repo's 😉
 
Reclame va Agency? Nooit van gehoord...
Heb je al eens een stream gekozen die geen 4K is en een stuk kleiner? Rond de 4 GB bijvoorbeeld?
Cache legen..
 
Reclame va Agency? Nooit van gehoord...
Heb je al eens een stream gekozen die geen 4K is en een stuk kleiner? Rond de 4 GB bijvoorbeeld?
Cache legen..
Ja bedoel waar de film van gemaakt is kom even niet op een naam (plymounth) ofzoiets maar die hebben geluid toch
En ik peobeer van alles en in oorspronkelijk bericht gezet al dat ik alles opnieuw heb geinstalleerd dus cache is wel leeg.
Post automatically merged:

Homelander en Umbrella doen het ook prima.

Ook github repo's 😉
Zoals ik al schreef in mijn eerste bericht heb ik homelander en daar doet hij het ook
 
Ik weet niet of je een Real Debrid account gebruikt? En zo ja, is je abonnement niet verlopen?
 
Heb je nu al eens een kleiner bestand geprobeerd?
Het kan zijn dat je downloadsnelheid niet snel genoeg is om zo'n groot bestand aan te kunnen.
Wifi of een vaste lijn?
 
Heb je nu al eens een kleiner bestand geprobeerd?
Het kan zijn dat je downloadsnelheid niet snel genoeg is om zo'n groot bestand aan te kunnen.
Wifi of een vaste lijn?
Ik heb altijd films gekeken op dezelfde manier en in enen werkte het niet meer, heb nooit problemen gehad zoals dit
En kleinere bestanden zoals series bedoel je, ja die werken zoals ik al aangaf.
En ik werk met een vaste lijn en heb bij ziggo 400 mbits download en 40 mbits upload
Post automatically merged:

Ik snap je al met kleiner bestand sorry maar nee werkt helaas ook niet
 
Laatst bewerkt:
2 voorbeelden wat die doer en rechtsboven geeft hij aan dat hij afspeelt of althans aanstaat ofzo
Post automatically merged:

Gaf hij de bestanden nou mee?
Nou nu alsnog ;)
 
Al eens gekeken naar de nog vrij beschikbare opslagruimte op je Sony Android TV?
Post automatically merged:

Zie ook:
 
Laatst bewerkt: