Opgelost Kodi stopt spontaan met afspelen op shield

Arjan E.

Staff
Medewerker
18 nov 2018
1.569
1.075
216
47
Tijdens het afspelen heb ik gemerkt dat Kodi 17.6 spontaan stopt met afspelen op mijn shield tv.

Hij keert dan terug naar het keuzemenu van de streams, echter als ik dezelfde stream weer selecteer, begint ie weer bij het begin.

Ik heb gelijk gekeken, en mijn internetsnelheid is gewoon goed, ook staat mijn vpn nog gewoon aan.

Hij is via lan verbonden.

Iemand anders met een shield dit al eens gehad, en eventueel ook de oplossing voor dit irritante probleem?
 
Laatst bewerkt:
Nog steeds spontaan, en dan terug naar het beginmenu??

En je hebt es file explorer verwijderd?


UPDATE:
ja es file expl. verwijderd en mss door toeval een uitval gehad maar deze is nu al een tijdje niet meer voorgekomen dus moet de boosdoener zijn geweest, wat er nog wel gebeurt zijn de freezes omdat de internet-verbinding spontaan tijdelijk uitvalt, met T-Mobil thuis!!! ook op de pc al een tijdje, hoor ik hier, op 2 lan lijnen
 
UPDATE:
ja es file expl. verwijderd en mss door toeval een uitval gehad maar deze is nu al een tijdje niet meer voorgekomen dus moet de boosdoener zijn geweest, wat er nog wel gebeurt zijn de freezes omdat de internet-verbinding spontaan tijdelijk uitvalt, met T-Mobil thuis!!! ook op de pc al een tijdje, hoor ik hier, op 2 lan lijnen

Ik gebruik ook es file explorer op mijn shield maar ik ondervind niet de problemen die jullie hebben.
 
Ok gelukkig hier wel een stabiele internetverbinding, dus geen freezes.

De “spontaan stoppen” problemen zijn verleden tijd sinds ik es file explorer heb verwijderd.

Draait nu als een zonnetje?

@Nexusq : misschien tot nu toe mazzel gehad dan, maar mocht je tegen deze problemen aan gaan lopen, dan kan je in ieder geval hier op terug grijpen?
 
  • Like
Reacties: Lex en Espero
Ok gelukkig hier wel een stabiele internetverbinding, dus geen freezes.

De “spontaan stoppen” problemen zijn verleden tijd sinds ik es file explorer heb verwijderd.

Draait nu als een zonnetje?

@Nexusq : misschien tot nu toe mazzel gehad dan, maar mocht je tegen deze problemen aan gaan lopen, dan kan je in ieder geval hier op terug grijpen?

Ja hoop niet dat het mazzel is,maar mocht het zo zijn dan weet ik in ieder geval wat ik moet doen.
Fijn zo'n forum om elkaar te helpen.
 
  • Like
Reacties: Lex en Arjan E.
Al geruime tijd geen vastlopers meer na verwijderen ES File Explorer ( zal het later weer eens installeren om kijken wat het doet!)

ook geen andere freezes meer door internet verbindingsuitval sinds vastzetten Ip adres

dus mooi stabiel alles, eindelijk héhé

Was wel geschrokken dacht al dat ik wederom een miskoop had gedaan, pfff