Kodi Update "downgraden"

estate

Forumlid
10 dec 2018
20
7
6
66
Omdat in kodi 18 er meer mogelijkheden zijn voor fijntunen enz. wilde ik kodi 18 (nightlies) weer gaan installeren nadat het de vorige keer totaal vastgelopen was en niet meer te redden.

Nu is mijn vraag: stel dat de 18 versie problemen geeft, is het dan mogelijk om zonder verlies van data en instellingen er weer een oude verzie overheen te installeren ?

Ik heb namelijk niet echt veel zin om steeds weer alles opnieuw te moeten instellen als er weer eens wat misgaat :)

De v. 17.6 is wat verouderd en mijn box kan als het goed is die 18 versies wel aan, althans ik neem even aan dat de H96 Pro + met 3Ram en 32Rom er geen problemen mee mag hebben.
 
Zou persoonlijk nog effe wachten op een stabiele versie 18, maar als je toch niet te stoppen bent, maak dan eerst een volledige back-up van je huidige configuratie. Ares Wizard heeft die optie in zich. Kun je altijd weer terug naar je huidige instellingen voor het geval het toch niet bevalt. Schone versie 17.6 en Ares Wizard installeren om daarna je backup terug te zetten.

Maar hopelijk is dit nodig.

Succes
 
Dank je,

Nu ik wat verder lees zie ik veel problemen voorbij komen die ook bij mij speelden met de 18 en die uiteindelijk leidden tot een volledige crash, het stotteren van diverse filmbestanden is er één van, het bufferen in kodi 18 blijkt dus hopeloze bagger te zijn, en dus wacht ik wel tot een definitieve versie, en intussen nog op zoek naar eventueel een betere koeling voor de h96 processor want 86 graden C vindt ik toch wat te gek als ik eerlijk ben :)



Zou persoonlijk nog effe wachten op een stabiele versie 18, maar als je toch niet te stoppen bent, maak dan eerst een volledige back-up van je huidige configuratie. Ares Wizard heeft die optie in zich. Kun je altijd weer terug naar je huidige instellingen voor het geval het toch niet bevalt. Schone versie 17.6 en Ares Wizard installeren om daarna je backup terug te zetten.

Maar hopelijk is dit nodig.

Succes