Kodi v17 “Krypton” Alpha 3

Eric Hebs

Expert
2 mei 2016
1.043
633
216
Voor wie niet dagelijks op kodi.tv kijkt:

is vandaag uitgekomen
 
  • Like
Reacties: Bondje07
This v17 release which the users have named Krypton features a huge amount of rework in various areas like video playback, live TV & PVR, music library, skinning and more.

Ik ben benieuwd, ga gelijk ff kijken
 
Dit is nog niet de definitieve versie en de bugs moeten er nog uit!
 
Ja anders zou het geen Alpha maar een official release heten , maar die bugs vallen heel erg mee , ik down al geruime tijd dagelijks de nieuwste nightly build en komt geen gekke dingen tegen, crasht ook niet maar wél sneller zappen in iptv dus ik wil niet meer terug naar 16
 
Al geeft 17 toch nog wel de nodige problemen geluid /beeld bij enkele addons waar bezuinigt is op kleding aankoop :tv: waar ze op 16.1 probleemloos werken
 
Kleding aankoop? anyways ik zal ook nooit beweren dat iets perfect is, maar ik was erg blij met 17 omdat ik toen pas sneller kon schakelen tussen zenders en zappen. En 't is mooi om te zien dat er druk aan gewerkt wordt, elke dag een nieuwe beta download beschikbaar, dus niet een projectje waar af en toe eens een developer naar kijkt op een regenachtige zondagmiddag.
 
Bert,als je straks goed wakker bent begrijp je de hint wel :lol:
 
goeie vraag want bij de pi staat op kodi.tv alleen Guide , bij 16.1 en bij 17.
apt-get haalt hem binnen maar zie niet hoe je dan kan kiezen welke versie hij binnen haalt, hmmm interesting

Schijnt trouwens dat je ook gewoon win10 home op rapsberry 3 kan installeren mocht je het jezelf makkelijk willen maken :pi:
Lol mijn typefout rapsberry doet me denken aan dit filmpje :

You must be registered for see medias
 
  • Like
Reacties: gm0110 en Drewmen
Inmiddels zitten we al op Beta 3 :D

(zo die Brein melding weg lol)
Brein melding ?

Libre elec zit intussen op alpha 6 met beta2 Kodi code. Kodi zelf zit al op "ffmpeg-3.1.4-Krypton-Beta3"
Zie ook hier voor meer info:
Dat zijn de testbuilds van libre elec, en die zijn al weer een stukje verder dan de alpha builds. Development is dus in volle gang !
Alpha 7 is een feit met kodi beta 3 code. Tijd om eens te updaten :)
 
is er dan echt geen enkele manier om nederlandse tv zenders te kijken zonder te betalen
 
  • Like
Reacties: Eljee