Kodi v18.0 "Leia" is LIVE

Bij mij draait kodi 18 ook prima ;)
Even een vraagje tussen door ik zal er wel ergens overheen gelezen hebben waarschijnlijk kun je die update aan/uit zetten ?
Heb voor kennissen laatst ook een xiaomi geinstalleerd maar daar draait nog de 17.6 of pusht playstore dat in fases door.
 
Even een vraagje tussen door ik zal er wel ergens overheen gelezen hebben waarschijnlijk kun je die update aan/uit zetten ?
Waarschijnlijk bedoel dit:

 
Hmm dan heb ik bij mij iets anders ingesteld dan op de box van kennissen is verder geen probleem ik hoef niet terug ofzo.
Zal het eens checken dankje @LeX ;)
Zal de stekker ereens in steken van de xiaomi (wakeup he)

Edit: bij mij staat het idd op apps automatisch updaten misschien dat het dan op de andere box uit staat van de week eens kijken is geen man overboord ;)
 
Laatst bewerkt:
  • Like
Reacties: Lex
Ik draai krypton onder Ubuntu en vraag me af of ik er goed aan doe om naar leia te upgraden.

Krypton draait goed in principe.

Toen ik krypton erop gezet heb, ben ik ook lang bezig geweest voor ik het op de juiste manier geïnstalleerd kreeg, dus hoe upgrade ik in Ubuntu het simpelst naar stable Leia met behoud van addons en verdere instellingen?

Ik dacht :
Sudo apt-get update
Sudo apt-get upgrade
 
Laatst bewerkt:
Leia is alles behalve stabiel. Ik gebruikte de skin mimic en die kon ik helemaal naar mijn eigen wens instellen. Nu werkt die niet meer, dus zit ik noodgedwongen maar weer in Estuary. Als ik een filmbestand afspeel, dan krijg ik vaak de melding dat de kodi app gestopt is. Ik kan wel de film verder afspelen, maar als ie af is kom ik op de Android startpagina en kan ik Kodi weer opnieuw opstarten. Ik zal via de Playstore even de update naar 18.1 doen en dan kijken wat Kodi dan doet. Ik denk dat Kodi veel te vroeg gereleased is. Ik zit erover na te denken om ook weer terug naar Krypton te gaan. Dat ik dan alles opnieuw moet instellen neem ik maar voor lief.

Ik heb ff een foto toegevoegd om te laten zien wat mijn Q10 aangeeft als ik een film opstart
Post automatically merged:


Uiteraard zijn er veranderingen, maar bij mij crashed leia nog steeds
Post automatically merged:


Bij mij werkt de originele afstandsbediening ook niet meer. Als ik die gebruiken wil, zegt kodi dat hij een nieuwe controller voor een gameconsole gevonden heeft. Je kan dan wel iets instellen, maar dan werken niet alle knoppen, of niet goed. Ik ben overgestapt naar een mini toetsenbord(zie foto)via Bluetooth en die werkt altijd

Ik ben er achter waarom kodi crashed. Als ik met de kodi player afspeelt geeft Android de melding dat de app gestopt is. Als ik met de wrapper afspeel, is er niets aan de hand. Alleen vind ik de manier vannafsluiten een beetje irritant. Bij kodi player 2x terugknop en dan is ie afgesloten. Bij de wrapper sta je dan weer in je kodi beginpagina, maar de film blijft doorspelen. Ik gebruik nu een externe speler(MX speler free) in kodi en dat is helemaal goed.
 
Als ik Kodi 18, op mijn Windows 10 PC, over Kodi 17.6 installeer, raak ik dan settings en repo's kwijt?
 
Heb net 18,3 op de minix u1 gezet en gelukt.
Maar op de xiaomi mi wat ik op de slaapkamer heb krijg ik de update niet erop,
Al een paar keer uit de stroom en erop geen update te zien.☹
Is er nog een andere manier, of is er nog geen officiële update?
 
Laatst bewerkt:
Heb net 18,3 op de minix u1 gezet en gelukt.
Maar op de xiaomi mi wat ik op de slaapkamer heb krijg ik de update niet erop,
Al een paar keer uit de stroom en erop geen update te zien.☹
Is er nog een andere manier, of is er nog geen officiële update?
Zou moeten lukken?.
 
En welke dan die 3 is geschikt voor de xiaomi mi box.?
 

Bijlagen

  • F53F7C90-93C5-45FB-94E8-B32DD86F3A0E.png
    F53F7C90-93C5-45FB-94E8-B32DD86F3A0E.png
    318,2 KB · Weergaven: 15
Ook leerzaam :