Kodi v18 Leia - Alpha 1-3/Beta 1 t/m 5/RC 1 t/m 5

Heb je de Kodi 18 Alpha geïnstalleerd ?

  • Ja !

    Stemmen: 46 30,3%
  • Nee

    Stemmen: 51 33,6%
  • Nee, maar ik ben dit wel van plan

    Stemmen: 55 36,2%
  • Anders, geef een reactie...

    Stemmen: 0 0,0%

  • Total voters
    152
1-2 en bèta 3 heeft het levenslicht aanschouwd.

 
  • Like
Reacties: Spinix en Micko
Bèta 4 gemist :confused: dus alle aandacht voor 5

 
Bèta 4 gemist :confused: dus alle aandacht voor 5

sinds bèta 5 heb ik geen enkele ondertiteling meer op de shield! hebben hier meer mensen last van? kan ze wel inladen maar hij laat niks zien op het scherm
 
  • Like
Reacties: Spinix
sinds bèta 5 heb ik geen enkele ondertiteling meer op de shield! hebben hier meer mensen last van? kan ze wel inladen maar hij laat niks zien op het scherm
Had het zelfde probleem, kon geen ondertiteling meer downloaden en het zoeken binnen bekende add-ons werkte ook niet. heb nu weer Kodi 17 geïnstalleerd.
 
Had het zelfde probleem, kon geen ondertiteling meer downloaden en het zoeken binnen bekende add-ons werkte ook niet. heb nu weer Kodi 17 geïnstalleerd.
heb het idee dat het probleem zich alleen voordoet op de shield, want op de tablet nergens last van
 
dit heeft het probleem bij mij opgelost met de ondertiteling
" go into settings > player > Language > Subtitle Position on Screen and Change from fixed to Bottom of Video "
 
Met dank aan @spooks voor deze waardevolle tip :D

 
  • Like
Reacties: spooks
En inmiddels

 
  • Like
Reacties: Lex
Dank je :)
Titel van deze topic maar weer aangepast en in afwachting van positieve/negatieve reviews van deze nieuwe uitgave.
 
Hoi,

Misschien kan iemand me even helpen met v19 ? Ik kan geen andere skin installeren........en ik heb geen " TV-knop " na het configureren van iptv simple clients.....de speler laadt wel de kanalen (m3u)

graag jullie hulp. Bedankt.
 
Hoi,

Misschien kan iemand me even helpen met v19 ? Ik kan geen andere skin installeren........en ik heb geen " TV-knop " na het configureren van iptv simple clients.....de speler laadt wel de kanalen (m3u)

graag jullie hulp. Bedankt.

Bedoel je kodi 19 ?
 
Je hebt al een eigen topic hier https://kodi-forum.nl/threads/witte-balk-reclame.8400 aangemaakt voor problemen met je himedia ultrahd q5 speler. Beter dat topic aanhouden om het overzichtelijk te houden.


ja doe ik dank
Post automatically merged:

Iedereen (vooral de help en support bieders ;o) ) een voorspoedig en kodi 2019

Ik heb een en ander nu gedaan op mijn Himedia Q5.
- de goeie firmware er op gezet (Android Jarvis 17.6)
- video addons geinstalleerd en gedraaid en die werken goed.

Echter

- nu wil ik pvrsimpleclients configueren maar wanneer ik mijn M3 lijstje (ook na clear data en clear cache enable en alle andere denkbare varianten) crashe kodi zodra ik simpleclients geconfigureerd heb en start kodi niet meer op.

Iemand een idee ??

groet en dank
Post automatically merged:

Iedereen (vooral de help en support bieders ;o) ) een voorspoedig en kodi 2019

Ik heb een en ander nu gedaan op mijn Himedia Q5.
- de goeie firmware er op gezet (Android Jarvis 17.6)
- video addons geinstalleerd en gedraaid en die werken goed.

Echter

- nu wil ik pvrsimpleclients configueren maar wanneer ik mijn M3 lijstje (ook na clear data en clear cache enable en alle andere denkbare varianten) crashe kodi zodra ik simpleclients geconfigureerd heb en start kodi niet meer op.

Iemand een idee ??

groet en dank
 
Laatst bewerkt: