Kodi v18 Leia - Alpha 1-3/Beta 1 t/m 5/RC 1 t/m 5

Heb je de Kodi 18 Alpha geïnstalleerd ?

  • Ja !

    Stemmen: 46 30,3%
  • Nee

    Stemmen: 51 33,6%
  • Nee, maar ik ben dit wel van plan

    Stemmen: 55 36,2%
  • Anders, geef een reactie...

    Stemmen: 0 0,0%

  • Total voters
    152
draait goed op mijn macbook maar het lukt niet op mijn beelinkgt1 te zetten helaas
Zou dat aan de beelink liggen? Ik heb eentje met Google tv, waarop ook de Ziggo (horizon) app eruit klapt als ik die afspeel.
 
ik heb het even nagelezen op de site van kodi en er staat hij nog niet beschikbaar voor de android boxen
 
  • Like
Reacties: Lex
Wordt dan tijd dat de officiële versies uitkomen, dan kan ik hem ook op de Xiaomi mi zetten.
 
Ik ben benieuwd hoe het met de Shield gaat werken, lees al veel positieve dingen op het forum van Nvidia.
 
  • Like
Reacties: Spinix
Nu maak je me nieuwsgierig kun je een tipje van de sluier oplichten :bellydancer:
Kodi 18 zal ook 64 bits zijn, dat is de Shield namelijk al, Android 64 bits. Alles zal wat memory betreft beter geoptimaliseerd zijn. Daarbij dat deze versie oa meer voor de Shield geoptimaliseerd zal zijn.
 
  • Like
Reacties: Spinix en Lex
nou, heb 18 alpha erop (jep Beelink gt1 ultimate, hier eerst nieuwe stock Android erop gezet) en de eerste indruk is prima. De interface is helder en alles scrolt lekker. Handig zijn de koppelingen naar de android box. Ik heb net Neptune Rising en Placenta erop gezet en de films draaien.
Ik kijk nog wel uit naar de gaming, ik zag al wat uitleg daarover maar als ik tijd heb ga dit proberen.

hmmm, ik probeer wat films maar vele links geven het volgende aan: een of meer items konden niet worden afgespeeld. Controleer het log voor meer informatie oer dit bericht.
Iemand enig idee?

Ik zal er ook wel wat meer addons op zetten zodat er meer keuze is.
 
En daar is die dan :aapje: Alpha 3

 
Yahooooooo, eindelijk, we zullen de ervaringen wel horen. LeX, dank voor je nieuws:giggle:
 
  • Like
Reacties: Lex