Kodi v18 Leia - Alpha 1-3/Beta 1 t/m 5/RC 1 t/m 5

Heb je de Kodi 18 Alpha geïnstalleerd ?

  • Ja !

    Stemmen: 46 30,3%
  • Nee

    Stemmen: 51 33,6%
  • Nee, maar ik ben dit wel van plan

    Stemmen: 55 36,2%
  • Anders, geef een reactie...

    Stemmen: 0 0,0%

  • Total voters
    152

Plenkske

Expert
17 mei 2016
1.425
740
216
Daar is hij dan, de eerste Alpha van Kodi 18 !






Downloads hier:


Voor de uitgebreide changelog, hier:

Volgorde van release bij Kodi is altijd zo:
- nightly development builds
- alpha builds (ondertussen gaat ontwikkeling dus door) , deze zijn redelijk stabiel te noemen
- beta builds (ondertussen gaat ontwikkeling dus door) , deze zijn meestal stabiel en goed om écht te gaan gebruiken / testen
- ReleaseCandidate builds (ondertussen gaat ontwikkeling dus door) , deze zijn stabiel maar nog net niet klaar voor de echte release van de versie
- de echte release van (in dit geval) Kodi 18.0

Na de echte release volgen vaak releases om nog verdere bugs/verbeteringen te doen. Zoals we nu hebben t/m Kodi 17.6
 
Nou, ik wacht lekker op jullie;). We zulen het horen. Uiteindelijk zal hij vast fantastisch zijn maar deze versie al afdoende is......... :unsure:

Maar nu wat reacties op tweakers.net te hebben gelezen denk dat ik binnenkort kodi ga installeren op mij beelink. Dit omdat: er Netflix opzit wat bij enkelen gewoon werkt. Je verder ook het een en ander ondersteund krijgt.
 
Laatst bewerkt:
  • Like
Reacties: Plenkske
Ik heb de alpha sinds gisteren op de Rpi3 geïnstalleerd. Gebruik momenteel de Mimic skin en heb de netflix plugin geïnstalleerd.
Netflix werkt goed, hoewel ik me nog wel een beetje stoor aan de laadtijden. Ook is het jammer dat de plugin de "kijk geschiedenis" van netflix niet overneemt..

Daarnaast merk ik dat het forwarden in video nog niet helemaal lekker gaat. Hiermee loopt de pi regelmatig geheel vast.
 
Ook in Full HD? :eek:

Of kun je alleen in SD kwaliteit kijken.

De tv waar de pi met Leia nu aan hangt is 720p en dat is dus ook de resolutie waarin gestreamd wordt. Ik zal binnenkort eens kijken wat er gebeurd als ik mijn computer monitor op de pi aansluit! Ik zal de resultaten dan hier delen. Kwaliteit is prima hoor!
Post automatically merged:

Ook in Full HD? :eek:

Of kun je alleen in SD kwaliteit kijken.

Ik heb even getest op een 1080p monitor. Maar de Netflix resolutie blijft 720p.
 
Laatst bewerkt:
Afhankelijk van je apparaat zou het nu tot 1080p moeten lukken, soms zelfs 4k.
Hier is veel te lezen:
 
  • Like
Reacties: Louter_Wouter
Gisteren de incursion addon op de Xbox geïnstalleerd.
Werkt prima i.c.m. RD!
 
Ik draai sinds gisteren de nieuwe kodi op mijn Nexbox A95X.
Deze heb ik geinstaleerd naar de NAND. en het draait echt soepel :)


tot nu toe zeer tevreden :)
 
  • Like
Reacties: Plenkske
Kij, de resencies worden al aardig positief. Ik ga hem binnenkort kodi 18 op mijn beelink g1 ultimate zetten. Zou kodi 18 een beetje draaien op een PI2?
:confused:
 
Hoe bevalt Kodi 18 tot nu toe bij iedereen die er gebruik van maakt?
 
draait goed op mijn macbook maar het lukt niet op mijn beelinkgt1 te zetten helaas