Kodi valt spontaan uit

Henri Beulen

Forumlid
31 aug 2016
18
7
6
56
Ik heb een probleempje.
Sinds kort ben ik in het bezit van een T95 tv box. In deze box is Kodi reeds geinstalleerd.
De box heeft Android 10.0 en een recente Kodi versie.
Wanneer ik Kodi opstart, lijkt het aanvankelijk goed te gaan. Echter na ongeveer 1 minuut valt Kodi uit en gaat de box naar het beginscherm van de box.

Heeft er nog iemand dit probleem? Is hier een oplossing voor?
 
Heb niet dezelfde box, maar je kan wellicht eens proberen een firmware update te doen.

Verhelpt dat het probleem niet, dan kan je ook gewoon kodi verwijderen en opnieuw installeren, from scratch.
 
  • Like
Reacties: Henri Beulen
@Henri Beulen , heb je wel een playstore op de box staan?
Als je je kodi zou verwijderen kan je die via de playstore terug installeren, en dan van nul enkel de addons instaleren die je gaat gebruiken.


Als ik het goed begrijp stond kodi op je box al voorgeïnstalleerd.
Ik gok dat dan de kodi die nu op je box staat al vol staat met een build, en dat geeft volgens mij het probleem
 
  • Like
Reacties: Henri Beulen
@Henri Beulen , heb je wel een playstore op de box staan?
Als je je kodi zou verwijderen kan je die via de playstore terug installeren, en dan van nul enkel de addons instaleren die je gaat gebruiken.


Als ik het goed begrijp stond kodi op je box al voorgeïnstalleerd.
Ik gok dat dan de kodi die nu op je box staat al vol staat met een build, en dat geeft volgens mij het probleem
Hoi Dominique,

Dank voor je reactie. Ik heb Kodi al eens "leeg gemaakt" maar zal hem morgen eens helemaal eraf gooien en dan via de Playstore weer opnieuw installeren. Ik hou je op de hoogte! :)
Post automatically merged:

Heb niet dezelfde box, maar je kan wellicht eens proberen een firmware update te doen.

Verhelpt dat het probleem niet, dan kan je ook gewoon kodi verwijderen en opnieuw installeren, from scratch.
Dank voor je reactie. Ga ik doen!
 
  • Like
Reacties: Dominique DB
Hoi Dominique,

Dank voor je reactie. Ik heb Kodi al eens "leeg gemaakt" maar zal hem morgen eens helemaal eraf gooien en dan via de Playstore weer opnieuw installeren. Ik hou je op de hoogte! :)
Post automatically merged:


Dank voor je reactie. Ga ik doen!
Ik zou hem niet van de playstore downloaden maar van de Kodi website zelf. En als hem toch van de playstore download dan zet je best auto-updates af. Stel dat binnen een maand of 7-8 versie 19 uitkomt in de playstore gaat hij updaten en is er een grote kans dat veel van wat je nu gebruikt er niet op werkt.
Nu ik eraan denk als je toevallig al Alpha 2 van kodi 19 erop hebt staan dan gebeurt dit uitvallen.
Heb je een 18 versie dan kan je proberen om de eerste media codex (surface) uit te zetten in system --> player
 

Bijlagen

  • Screenshot_2020-10-20-21-21-50-489_org.xbmc.kodi.jpg
    Screenshot_2020-10-20-21-21-50-489_org.xbmc.kodi.jpg
    593,2 KB · Weergaven: 10
Laatst bewerkt:
  • Like
Reacties: Henri Beulen
@Henri Beulen , heb je wel een playstore op de box staan?
Als je je kodi zou verwijderen kan je die via de playstore terug installeren, en dan van nul enkel de addons instaleren die je gaat gebruiken.


Als ik het goed begrijp stond kodi op je box al voorgeïnstalleerd.
Ik gok dat dan de kodi die nu op je box staat al vol staat met een build, en dat geeft volgens mij het probleem
Hoi, ik zou je nog op de hoogte houden van mijn Kodi-probleempje. Het ziet er inderdaad beter uit, nadat ik enkele herinstallaties heb gedaan. Maar toch, om de een of andere reden maakt mijn vorige Kodi-versie een stabielere indruk...
 
  • Like
Reacties: Dominique DB