Kodi valt steeds uit

Roxanne2202

Nieuwkomer
19 nov 2017
1
0
1
35
Hallo Allemaal,

Kodi valt steeds uit na het opstarten hij doet het dan zo'n 45 sec en valt dan weer uit en start opnieuw

Weet iemand wat er aan de hand is?
 
Ik ondervind hetzelfde probleem, best frustrerend soms... Ik heb deze box; Android 6.0 tv box MXQ PRO 4K Ultra HD + Kodi 17.5 .
Jammer om te horen dat die mxq boxen minimaal werken... Heb er zelf vorig jaar een aangeschaft, ben er best tevreden over alleen loopt t de laatste tijd geregeld vast als ik een aflevering o.i.d. kijk (ook duurt het laden van streams lang, maar dat kan een andere reden zijn?...) Hoopte hier een oplossing te vinden, misschien als nog :) ?? ...
Als jouw MXQ PRO mediaspeler slechts 1GB RAM geheugen heeft zou het daar aan kunnen liggen. Een keer opnieuw beginnen met een schone Kodi wil ook wel eens helpen. Je hebt nog een oude Kodi 17.5 versie, probeer eens Kodi 18.1 en nieuwe add-ons, zoals Genesis Original, Scrubs v2, 13Clowns, Exodus Redux.
 
Laatst bewerkt:
  • Like
Reacties: Spinix en Roel89
Als jouw MXQ PRO mediaspeler slechts 1GB RAM geheugen heeft zou het daar aan kunnen liggen. Een keer opnieuw beginnen met een schone Kodi wil ook wel eens helpen. Je hebt nog een oude Kodi 17.5 versie, probeer eens Kodi 18.1 en nieuwe add-ons, zoals Genesis Original, Scrubs v2, 13Clowns, Exodus Redux.

Bedankt voor het advies! Zal het eens proberen :)
 
  • Like
Reacties: B. web
Indien je iets veranderd in het menu , zoals extra addons, geen probleem natuurlijk, maar als je terugkeert om te kijken of deze erbij staan, geef Kodi even de kans om het menu op te bouwen (ff wachteeeeeen) doe je dit niet, en je denkt, zal Kodi ff opnieuw opstarten, dan heb je het probleem, dat Kodi steeds uitvalt, omdat hij in eerder genoemd menu opbouw, niet heeft kunnen voltooien, en hij totaal in error blijft hangen.
Wat resulteerd in Kodi opnieuw installeren.