Opgelost Kodi voor dummie.. iets met beeldscherm

MoniqueEvers

Forumlid
12 aug 2017
11
2
6
41
Goeie avond
Wij kijken al enige tijd via de laptop op tv naar films en series via kodi. Super blij mee

Nu hebben wij sinds een poosje een ws heel simpel opgelost probleem maar echt wij zijn echte dummies...

Als ik kodi aan zet en een serie of zo wil kijken blijven de boven en onder bakken van de laptop zichtbaar... Super irritant en ik krijg ze maar niet weg.
En als ik dan mijn laptop op de tv aansluit dan krijg ik een heel vreemd klein beeld waar ik naar moet kijken. En hij geeft dan de melding over de resolutie.

Ik wil hier een foto toevoegen maar ik zie dat dat een url moet zijn maar dat heb ik dus niet.

Wie o wie kan deze dummie helpen?

Alvast bedankt!
 
het zou kunnen zijn dat je de resolutie moet aanpassen , maar we gaan eerst wat anders proberen als je de laptop op je televisie hebt aangesloten klik dan eens een keer op de \ toets die zit boven je enter toets en kijk eens wat hij dan doet
 
het zou kunnen zijn dat je de resolutie moet aanpassen , maar we gaan eerst wat anders proberen als je de laptop op je televisie hebt aangesloten klik dan eens een keer op de \ toets die zit boven je enter toets en kijk eens wat hij dan doet

Ben ik nog een keer... op de laptop staat het beeld nu goed maar zodra ik hem dus aansluit op de tv gaat het mis dan krijg ik kodi maar in het klein in beeld en dus niet op mijn gehele tv scherm
 
Ben ik nog een keer... op de laptop staat het beeld nu goed maar zodra ik hem dus aansluit op de tv gaat het mis dan krijg ik kodi maar in het klein in beeld en dus niet op mijn gehele tv scherm
Kan ook aan de instellingen van je tv te maken hebben kijk eens of je daar iets kan veranderen qua resolutie of zoomen...doe dit dan wel als je je laptop hebt aangesloten