Kodi Vpn probleem

Kodi user5634

Forumlid
29 jun 2016
20
6
6
Beste Kodi gebruikers.

Sinds kort probeer ik een vpn te instaleren op mijn kodi box M8S+ 5.1 android
Maar kom helaas niet verder kom elke keer vast te zitten.

1 Moet men verplicht openelec hebben om vpn te kunnen gebruiken?
2 In android en instellingen en verbindingen is ook een vpn aanwezig maar voor mij is dit ook abracadabra
Kan iemand mij hiermee helpen aub.

alvast bedankt
 
Je kunt alleen via Android een VPN instellen niet via Kodi zelf (Dit kan misschien via een externe add-on) OpenELEC heeft die functie wel.
Je kunt heel veel gratis VPN's vinden in de playstore je kunt er daar 1 van nemen, en bij je Android instellingen kun je aangeven dat je een VPN wilt gebruiken, hoe je dat doet zou je contact moeten opnemen met je VPN provider.

Ik zelf gebruik hidemyass.com, ze hebben ook een android app dus het is 1 druk op de knop en de VPN draait. Deze kost 59 euro per jaar maar het is een super goede VPN, je zou eventueel een maand kunnen proberen. Ook zijn er wel meer VPN's die minder kosten in de maand.
 
socks 5 proxy zou trouwens wel direct in Kodi kunnen. Maar ff uit nieuwsgierigheid, wil je die vpn om geoblocks te omzeilen ofzo ?
 
helemaal goed toch, was alleen nieuwsgierig omdat er mensen zijn die popcorn al met vpn deden omdat ze bang voor boetes waren, of ivm geoblock, dus ik dacht als dat boeiend is kunnen we wel meer over uitzoeken en posten, maar zelf ben ik nog geen film ofzo tegengekomen met geoblock en hoor nog niks over boetes maar toch handig om in de gaten te houden
 
Ik denk niet dat er een kritiek punt met Kodi aan opstelling vpn of setup kanaal denken, want ik ben met behulp van Kodi van de laatste paar maanden en tot niet elke denken werkt prima, maar alleen voor uw hulp kreeg ik een ideale detail gids " " maar ik ben niet heel erg zeker van of het zal werkbaar voor u of niet but zij hebben veel van de oplossing volgens mijn begrijpen. Have a nice day.