Kodi vraagje

Janoost

Forumlid
22 nov 2017
21
4
6
77
Hallo iedereen een vraagje
Als je naar instellingen gaat en dan klikt op Speler dan ga je naar schijven.
Wat kan ik met deze optie? en kun je hier dvd's uploaden naar kodi of heeft het een heel andere betekenis
Graag hoor ik van jullie
Alvast bedankt en een fijn weekend

Zo te zien zijn het instellingen voor het afspelen van fysieke CD's, DVD's. Bijvoorbeeld als je een cd wil afspelen via Kodi in de CD/DVD speler van je PC.

Bedankt voor je reactie
Maar als die instelling bedoeld is zoals jij zegt/denkt om een DVD/CD af te spelen in je speler van je pc dan kun je zonder Kodi ook wel een DVD in je speler doen. en afspelen
deze instelling zal toch wel een andere bedoeling hebben,

Bedankt voor je reactie
Maar als die instelling bedoeld is zoals jij zegt/denkt om een DVD/CD af te spelen in je speler van je pc dan kun je zonder Kodi ook wel een DVD in je speler doen. en afspelen
deze instelling zal toch wel een andere bedoeling hebben,
@Janoost , @B. web heeft er netjes een link naar de Kodi wiki bij gedaan, als je deze leest zie je exact waar het voor bedoeld is/was, want het lijkt er op dat ze het gaan loslaten.

dit stamt nog uit het tijdperk dat men nog films downloade, en een oplossing zochten voor zowel gebrande DVD’s als geripte DVD’s.

tegenwoordig is streamen erg populair, en dan heb je deze functies dus niet meer nodig🤷🏼‍♂️

niet iedereen was fan van de Windows mediaspeler, dus ook voor die mensen was het een uitkomst 😉

• Like
Reacties: B. web
Ben even aan het zoeken geweest maar zo ver ik na kan komen nu hebben de instellingen in Speler te maken met hetgeen wat je vanaf je harde schijf in Kodi zet
Post automatically merged:

Je hebt gelijk Aran ,ik had je antwoordt over het hoofd gezien Sorry

• Like
Reacties: Arjan E.