Kodi werkt niet meer bij iptv

Wellicht kun je meer info geven , dan snappen meer mensen wat je exacte probleem is .
 
  • Like
Reacties: Lex
Wellicht kun je meer info geven , dan snappen meer mensen wat je exacte probleem is .
Ik heb zojuist van collega's meegekregen dat KODI is begonnen met blokkeren van IPTV, dus u zult (tijdelijk) niet meer via kodi kunnen kijken, ik kan u wel andere apps zoals iptv smarters, iptv extreme en nog meer aanraden. Maar deze 2 zijn de meest gekozenen vooral iptv extreme
 
Ik heb zojuist van collega's meegekregen dat KODI is begonnen met blokkeren van IPTV, dus u zult (tijdelijk) niet meer via kodi kunnen kijken, ik kan u wel andere apps zoals iptv smarters, iptv extreme en nog meer aanraden. Maar deze 2 zijn de meest gekozenen vooral iptv extreme
Dus dit geen vraag maar meer een mededeling .
 
Ik heb je topic verplaatst naar vragen aangezien dit niet bij nieuws hoort zonder juiste bron.

Bovendien kan ik nergens vinden dat Kodi IPTV blokkeert, ik denk dat de IPTV boer wat je de stream vandaan haalt offline is of gestopt.
Ik heb zojuist van collega's meegekregen dat KODI is begonnen met blokkeren van IPTV, dus u zult (tijdelijk) niet meer via kodi kunnen kijken
Dit klopt dus niet.
 
Kodi is open source, je kan op GitHub gewoon zelf het verschil tussen oude versies en de laatste updates controleren.

Ik ben op dit moment via kodi(19 matrix) iptv live aan het kijken naar de inauguratie van Biden (vrt nu addon, via iptv manager)
 
Laatst bewerkt: