KODI werkt niet meer op SONY Bravia TV

Randyk

Gevorderd
19 okt 2016
91
14
Beste Kodianen,

Sinds een week heb ik een raar probleem met KODI op mijn sony tv. Na een x aantal dagen start KODI opeens niet meer ( blijft hangen op zwart scherm ). Ik KODI opnieuw geïnstalleerd / geconfigureerd en alles leek weer te werken. Gisteren was het probleem weer terug en moest ik weer alles opnieuw installeren. Ik heb KODI nu ongeveer 3 jaar draaien op mijn TV en eigenlijk nooit problemen mee gehad. Heeft iemand anders dit probleem ook of weet iemand hoe dit kan komen?

Mijn installatie is heel basic:

- KODI 18.3
- Exodus Reddux addon

Het enige verschil ten opzichte van de afgelopen maanden is de update naar 18.3 en de Exodus addon. Wellicht zorgt 1 van deze installaties voor issues. Anyway mocht iemand tips hebben :). Om nu om de 2 dagen KODI opnieuw te installeren is gekkenwerk haha.

B. web

VIP
16 feb 2017
869
518
Het komt wel eens voor dat Exodus Redux foutmelding geeft. Verwijderen en opnieuw uit de Github link installeren. Of verwijderen en add-ons proberen die nog worden onderhouden. Probeer eens deze tips:
... Dan moet het ook lukken om er een andere add-on op te zetten. Google even op trending Kodi add-ons. Dan kom je vanzelf iets tegen. Vaak zit er ook een handleiding bij hoe alles te installeren. Addons welke nu nog onderhouden worden zijn:
Venom uit de Venom repo
Scrubs V2 uit de jewbmx repo
De Horror-Clown add-on It uit de T2K repo. ...

Randyk

Gevorderd
19 okt 2016
91
14
Het komt wel eens voor dat Exodus Redux foutmelding geeft. Verwijderen en opnieuw uit de Github link installeren. Of verwijderen en add-ons proberen die nog worden onderhouden. Probeer eens deze tips:
Bedankt voor je feedback. Ik heb Yoda verwijderd en Exodus geïnstalleerd omdat ik in de veronderstelling was dat deze juist wel wordt onderhouden, maar dat is dus niet meer het geval.?

• Like
Reacties: B. web

B. web

VIP
16 feb 2017
869
518
Als een add-on niet meer wordt bijgehouden, kan die nog wel een tijd blijven werken. Maar Shaman is vast goed op de hoogte en die noemt niet voor niets die drie "Addons welke nu nog onderhouden worden ' als tip.

Laatst bewerkt:
  • Like
Reacties: Randyk