Kodi werkt niet meer!

Lisette89

Forumlid
12 jan 2018
5
0
1
34
Help! Ik kijk kodi (versie 17.6) via mijn raspberry PI. Gisteren heeft hij automatisch een update uitgevoerd en nu kan ik helemaal niets meer met kodi.
Na heel wat zoekwerk ben ik er achter gekomen dat kodi geen verbinding maakt met internet. Dat is vreemd want als ik in het systeem van de raspberry kijk zie ik dat het apparaat gewoon verbinding heeft met internet. Internet heb ik bekabeld aangesloten, wifi heb ik ook even geprobeerd, maar maakt geen verschil.
Heeft iemand een idee hoe ik dit op kan lossen?? Mijn dank is groot!
 
Een update uitgevoerd naar Kodi 17.6?
Ik neem aan dat je de stekker al een keer in en uit hebt gehad.
 
Volgens mij had ik al kodi 17.6, maar goed, dat check ik natuurlijk niet iedere keer als het gewoon werkt.
Ik heb alle stekkers al meerdere keren er uit gehaald, gecheckt voor updates, alles.
 
En gebruik je LibreELEC of OpenELEC.
 
En voor de extra check, zitten er ook lampjes bij je LAN ingang en knipperen die?

Flauw gezegd, als het allemaal niet lukt, installeer Kodi opnieuw, zowerktkodi.nl

En extra check, probeer een addon te installeren :sneaky:
 
Ja, de lampjes knipperen.
Ik heb al geprobeerd een addon te installeren, dat werkt niet, opnieuw installeren heeft ook niet gewerkt, dat heb ik ook al gedaan.
 
Ja, de lampjes knipperen.
Ik heb al geprobeerd een addon te installeren, dat werkt niet, opnieuw installeren heeft ook niet gewerkt, dat heb ik ook al gedaan.
De PI doet het kodi niet..... Dat kan flink wat uitzoeken worden..... Ik zou Kodi opnieuw installeren, zie eerder genoemde website. Dat is de snelste manier maar wellicht zijn er wat technische mensen op het forum......... :giggle:
 
Ik krijg dan gelijk kodi, in kodi kan ik kiezen voor my OSMC, het systeem van de raspberry.
 
  • Like
Reacties: Plenkske