Kodi werkt plots niet meer bij tv shows

Capital

Forumlid
31 aug 2019
10
0
1
47
Hi,

Ten eerste, ik behoor tot de Telfort users die problemen ondervinden met RD.

Deze week lukt het me wel gewoon om “mijn” serie te kijken. Zolang ik maar niet te zware download neem. Gisteravond nog een reeks gekeken.
Vandaag weer verder met mijn verslaving, was er bijna doorheen, doet hij het vandaag niet.

Wat doet hij niet:
Als ik Kodi / Xanax 2.2 krypton 17.6 start en naar Numbers ga ( maar ook Exodus redux, venom) dan naar tv shows en klik dan een willekeurig mapje aan (genres, most poular, alles) dan doet hij niets. Rechtsonder draait de zoeker even en stopt dan. Films werkt wel.

Wat heb ik sinds gisteren gedaan... niets nadat ik ging slapen, na het kijken.

Wel ben ik met RD links aan het testen en snelheden aan het meten en terug aan het mailen. Maar dit lijkt meer Xanax als RD. RD werkt wel bij films. Nu kom ik de menu’s niet verder in zoals hierboven beschreven.

Er zijn zover ik kon uitzoeken geen updates. De built is up to date.

Iemand een idee?
Post automatically merged:

Weet je wat raar is; ik ga naar Numbers>Genres>Science Fiction> en hier staat alleen maar ‘de serie die ik aan het volgens ben’ en er onder Next page, en verder niets! Klik ik op de serie dan zie ik de normale structuur met seizoenen. Ik kies seizoen 3 en vervolgens staat er rechtsonder ‘working’ dat stopt en meer ook niet... heel vreemd. Heb ik een bug, virus of een beschadigd bestand? Wellicht fresh install?
Denk dat ik dat maar ga doen. Kan ik er nog snel 1 kijken.
Post automatically merged:

Hielp niets. Op laptop staat leia. Hier maar op kijken. Helaas, precies hetzelfde euvel.

Even vormde kenners, dot klinkt toch alsof het aan de built ligt toch?
Post automatically merged:

Iemand?
 
Laatst bewerkt: