Opgelost Kodi werkt sinds 13-06 niet juist

11 mrt 2017
20
8
6
50
Hoi, sinds donderdag 13 juni werkt kodi niet meer goed.
Ik heb kodi eraf gegooid, er nieuw op gezet. Maar nu kan ik het niet meer instellen.
Bijvoorbeeld kan ik de taal niet meer wijzigen, addons installeren, etc...
Iemand hiermee bekend, of heeft iemand een oplossing.
Ik gebruikte Yoda en heb gemerkt dat dat ook niet meer wordt geupated
 
Misschien bedoel je dit?
Ok, dan kun je dit proberen Add-ons > Install from repository > Look and Feel > Languages > Dutch. Daarna kan je alsnog Dutch kiezen.
Zie ook:
Lukt het niet probeer dan wat meer info aan je vraag toe te voegen. Welke mediaspeler, besturingssysteem, Android en Kodi versie. En op welk moment en waar in Kodi je welke melding krijgt. En voor alternatieven Yoda kan je op zoek gaan via google op "Trending Kodi Add-ons" naar recente add-ons.
 
Laatst bewerkt:
Misschien bedoel je dit?

Zie ook:
En voor alternatieven Yoda kan je op zoek gaan via google op "Trending Kodi Add-ons" naar recente add-ons.
Helaas dat werkt niet.
Wel merk ik dat bij ‘add-ons’ de programma’s van mijn android tv staan vermeld, zoals google play store, youtube, etc,...
Er zijn geen kodi add-ons geïstalleerd, ook niet de standaard adons. Rara hoe kan dit??
 

Bijlagen

  • image.jpg
    image.jpg
    2,1 MB · Weergaven: 6
Helaas dat werkt niet.
Wel merk ik dat bij ‘add-ons’ de programma’s van mijn android tv staan vermeld, zoals google play store, youtube, etc,...
Er zijn geen kodi add-ons geïstalleerd, ook niet de standaard adons. Rara hoe kan dit??
Het is normaal dat je binnen Kodi onder add-ons > Android Apps > jouw apps ziet staan. Kodi Add-ons kan je zelf installeren. Graag wat duidelijker zijn waar het precies mis gaat en wat niet wil en welke melding je krijgt.
 
Heb je bij de instellingen unknown sources ook aangezet?

Zo niet dan zou dat wel eens kunnen verklaren waarom ie geen addons kan installeren, en nu dus alleen “known” (bekende) bronnen vind.
 
Heb je bij de instellingen unknown sources ook aangezet?

Zo niet dan zou dat wel eens kunnen verklaren waarom ie geen addons kan installeren, en nu dus alleen “known” (bekende) bronnen vind.
Ja dat heb ik wel.
Ik sta voor een raadsel
Ik heb kodi 18.2 op een sony android toestel
Post automatically merged:

Het is normaal dat je binnen Kodi onder add-ons > Android Apps > jouw apps ziet staan. Kodi Add-ons kan je zelf installeren. Graag wat duidelijker zijn waar het precies mis gaat en wat niet wil en welke melding je krijgt.
Dat is ‘t ‘m juist, ik kan geen add-ons installeren, wel de zip, maar die wordt niet uitgepakt.
Post automatically merged:

Bij bijvoorbeeld, regionaal/taal kan ik het niet wijzigen, als ik daar op klik gebeurt er niets
Hetzelfde bijvoorbeeld met Skin, kan er wel op klikken, maar er gebeurd niets.
Tevens hetzelfde voor iets standaards als weer, gebeurd ook niets.
Internet werkt gewoon en kodi middels clean install geïnstalleerd,...?
 
Laatst bewerkt:
En met een "sony android toestel" bedoel je een Sony Android TV neem ik aan. Heb je wel de nieuwste firmware? Misschien staan hier dan wat tips. Sony blokkeert soms Kodi, lees je onder andere.
 
En met een "sony android toestel" bedoel je een Sony Android TV neem ik aan. Heb je wel de nieuwste firmware? Misschien staan hier dan wat tips. Sony blokkeert soms Kodi, lees je onder andere.
Ja android tv
Ik had inderdaad gelezen van die blokkade, misschien heb je helaas wel gelijk
Maar in dat stuk staat dat het dan niet meer geïnstalleerd kan worden, dat kan ik wel. Alleen lijkt het wel een halfwerkende versie van kodi