(Afgesloten) Kodiforuminactie voor een Xiaomi Mi voor Simon die inmiddels helaas is overleden

Status
Niet open voor verdere reacties.
@Regnerus je kan goed verhalen schrijven ;)

Mocht je toch liever een ethernet kabel gebruiken kun je dit overwegen
 
  • Like
Reacties: Regnerus en Lex
@Regnerus Ik hoop dat je nog vele jaren plezier mag hebben van je box. Het is je van harte gegund. En natuurlijk voor jou en je familie een hele fijne jaarwisseling.
 
  • Like
Reacties: Regnerus en Lex
@Regnerus Ik hoop dat je nog vele jaren plezier mag hebben van je box. Het is je van harte gegund. En natuurlijk voor jou en je familie een hele fijne jaarwisseling.

Jullie ook een hele fijne jaarwisseling en een heel goed maar vooral gezond 2019
Post automatically merged:

@Regnerus je kan goed verhalen schrijven ;)

Mocht je toch liever een ethernet kabel gebruiken kun je dit overwegen

Ja daar ben ik ook achter gekomen heb inderdaad deze besteld + een optische 3.5 jackplug.
 
Simon ik heb gisteren jouw adapter probleem voorgelegd aan de desbetreffende webshop die vroeg om contact op te nemen met hun .. zodat het netjes wordt opgelost.

Altijd goed,maar het is bij mij van.......je mag een gegeven paard niet in de bek kijken :)
 
  • Like
Reacties: Lex
Laat weer even wat van mij laten horen :)

Het is alweer een tijdje geleden dat ik weer wat heb laten horen tot betrekking mijn ziektebeeld.
Al weet ik niet dat het hier hoort en of iemand hier het niet gepast vind om dit hier neer te zetten .(als dat zo is even goede vrienden ,vind ik dat het verwijdert moet worden.En dat ik het ABSOLUUT geen probleem vind.)

Gaan we...... Het ging de laatste maanden (1e jaar) heel erg goed de tumoren waren stabiel en we gingen en gaan nog steeds fluitend verder :) .Maar op 25 januari moest ik weer onder scan door en wat bleek dat de tumoren in de lever wat groter waren geworden en dat dus bleek de de chemotabletten niet meer werkten en dus er een andere oplossing voor moest komen om het weer onder controlle te krijgen.Dus vanaf januari moet ik weer elke week naar het MCL leeuwarden om een chemoinfuus + een imuumbehandeling (soort eiwit behandeling) Gelukkig heb ik geen bijwerkingen en ook geen verdere problemen wat het heel erg dragelijk maakt.Maar vorige week weer en behandeling gehad verder niks aan het handje want er moet eerst bloed worden afgenomen om te zien dat de kuur doorgaat en wat bleek alles was goed (wat het tot nu toe altijd is/was) maar daar wat te hebben gesproken met de verpleegkundige werd ik in een heel erg warm begon spontaan te zweten.Maar na een bepaald moment was dat weer over en ging staan en nog wat gepraat en ik zei hmmm ik voel me wel ineens wat raar in mijn lichaan en voordat ik wist viel ik flauw en binnen een paar seconden kwam ik weer bij en lag ik op de grond ....hmmmm.dus op een ziekenhuisbedje naar mijn afdelling gebracht waar ik altijd mijn chemo krijg en toch nog mijn chemo gekregen (Gelukkig) een maal thuis alles was weer als vanouds (meende ik) dus de hele avond van alles en nog wat gedaan ,volgende s'morgens word fris en fruitig wakker....ga naar beneden.....kijk alle forums even door......ga .......nog een paar dingetjes doen......en in 1x word ik weer draaierig /voeld weer vreemd ......kabaam weer half bewusteloos......de volgende nog een keer en de zondags werd het zelfs zo erg dat ik moest overgeven en daar zat een flinke plas bloed bij .....FUCK dit had ik nog nooit gehad dus naar beneden want ik was boven ff op de bank zitten dacht kom moet al wat drinken ....sta in de keuken.......werd ik mij in 1x zo lichtvoetig dat ik in de keuken met glas en al door mijn hoefen zatke en weer erheen veel maar dit met schaafwonden en open wonden want maakte schijnbaar zo'n klap dat dat ik helemaal tegen alles en nog wat ben aangevallen.Volgende dag toch maar het MCL gebeld naar de spoedeisende hulp en wat bleek ik had veel te weinig bloed waardoor mijn HB waarde (ijzerwaarde in het bloed) zo danig was gezakt dat ik nog geen 3 meter kon lopen en dan weer bewusteloos viel.Dus ben ik gisten weer ontslagen uit het ziekenhuis .Want ze hebben mij 3zakken bloed gegeven waardoor ik nu weer helemaal op en top ben en weer helemaal de oude geen problemen meer en gelukkig kan ik alles weer doen en laten wat ik voorheen ik kon.Al met al wou ik dit even met jullie delen zodat jullie ook weer wat op de hoogte zijn van hoe het hier gaat / ging .Ik weet niet of hier weer een vervolg opkomt (update of zo) maar dat zo is laat ik het weten /horen.

En nog even voor de goede orde .....is er iemand, die vind of dit hier NIET vind te horen ,meld het evt bij de 1 van de staf leden zodat ie bvb anoniem.Dan kan die dit eraf halen en of verwijderen .Ik vind het geen enkel probleem ,en dat meen ik.

Verder gaan we zo door en het is en blijft NEE ik WIL geen medelijden,het overkomt je dus ja het leven gaat door!
Alvast voor iedereen bedankt,en tot een eventuele volgende keer.

Vrolijke groet,Simon
 
Weer genoeg mee gemaakt zeg,
en nee volgens mij kan hier niemand problemen mee hebben wellicht dat het ook nog een goede manier is voor jezelf om het zo weg te schrijven.

Mijn zegen heb je heel veel sterkte iig.
 
  • Like
Reacties: Regnerus
Jeetje, het heeft je flink tegen gezeten zeg. Hoop dat de ellende nu voorbij is, en dat het nog maar lang weg mag blijven.

Heel veel succes met aansterken.
 
  • Like
Reacties: Regnerus
Dag Simon ik kan me alleen maar bij mrmiyagi en Arjan aansluiten. Grote bewondering hoe je met je ziekte omgaat en hoe je dit met ons deelt,dit is echt super knap.

Heb je woorden verplaatst naar deze bestaande topic en wens je alle sterkte.
 
  • Like
Reacties: Regnerus
Sterkte Simon, Ik hoop dat het vanaf nu weer beter gaat met je gaat.
Heel veel succes en sterkte en natuurlijk beterschap ik hoop voor jou en je familie dat je snel beter wordt!
 
  • Like
Reacties: Regnerus
Da's inderdaad een heel verhaal, Simon. Gelukkig is het uiteindelijk duidelijk geworden waar de problemen vandaan kwamen. Maar vrolijk word je er allemaal weer niet van. Ik ben in ieder geval blij dat het weer beter met je gaat en hoop dat je nog een lange tijd van je box mag genieten.
 
  • Like
Reacties: Regnerus
Kreeg vandaag het droevige bericht dat Simon onlangs is overleden .
De letterlijke tekst plaats ik hieronder.



Goedendag,

Ik ben de vrouw van simon en moet je helaas mededelen dat Simon op 3-7-19 is overleden.

Het laatste half jaar heeft hij veel moeten inleveren en in april was hij uitbehandeld. Na deze uitslag ging het alleen maar achteruit. Hij heeft nog kunnen genieten van de verjaardagen van zijn dochters en onze trouwdag. Ook het verrassingfeestje dat ik gaf vond hij machtig.

Helaas kon hij niet van deze ziekte winnen ook al wou hij dat graag

Groetjes
Anneke Regnerus


Wij hebben Simon leren kennen als iemand die openlijk met zijn ziekte omging en super gek was met zijn gezin.
Dit zegt denk ik genoeg uit onze kerstactie van 2018:
Ik doe mee,

Vanwege dat mijn x96 aan vervanging toe is , en hoop dat ik nog lang er mag van genieten.

Nu is het zo dat ik niet zielig ga doen of zo, maar zo als bij veel medemensen kreeg ik vorig jaar te horen (nu een jaar geleden)
dat ik de vreselijke ziekte kanker kreeg te horen en dat ik nog maar ongeveer een jaartje om mocht springen op deze
aardbol.Gelukkig nu een jaar verder gaat het het nog steeds super met mij ,ik heb altijd in positief denken en positief blijven
gelooft. En NEE ik ben niet zielig ,het overkomt je :( . Vandaar dat ik mee doe en dat ik (of mijn mede partner+kids) er
nog veel plezier van kan beleven.

Wij wensen zijn vrouw Anneke ,zijn kinderen en verdere familie alle sterkte met dit grote verlies.
Simon je was een KANJER ....
 
Dat doet zeer om te horen.. Maar enorm veel sterkte en medeleven gewenst voor zijn Vrouw en Dochters, en andere familie en vrienden.
 
Pfff wat een slecht nieuws dit nabestaanden heel veel sterkte toe gewenst met deze zware tijden.....
 
Wat een verschrikkelijke ziekte is dit toch. Uiteindelijk verlies je het altijd. Vanaf deze kant wil ook ik de familie, vrienden en bekenden van Simon alle sterkte toewensen.
 
De hemel heeft er een ster bij familie en nabestaanden heel veel sterkte en steun elkaar.
Ik ken jullie niet persoonlijk maar een hele dikke knuffel
John.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.