(Afgesloten) Kodiforuminactie voor een Xiaomi Mi voor Simon die inmiddels helaas is overleden

Status
Niet open voor verdere reacties.

Lex

Ter nagedachtenis
29 mei 2016
6.795
5.190
216
66
Ondanks dat de actie van veel leden om de Mi @Regnerus te gunnen in https://kodi-forum.nl/threads/kerst-giveaway-2018.8397/#post-75389 hartverwarmend is zijn er ook helaas nadelen.

1-Het slaat de giveaway dood want waarom zou je nog meedoen als Lex straks (bijna) verplicht is om aan al die wensen te voldoen.
2-De meeste posts voldoen nu niet aan de spelregels en gaat nu de richting op van tegenstanders/voorstanders wie de Mi moet winnen.

De oplossing :
Regnerus jij krijgt van mij een Xiaomi Mi om de moeilijke strijd die je voert wat te verlichten.
Via PM zal ik je benaderen om daar afspraken over te maken.

Leden die deze oplossing onderschrijven en ook financieel willen ondersteunen met een paar euro kunnen dat via deze PayPal link
 
Ondanks dat de actie van veel leden om de Mi @Regnerus te gunnen in https://kodi-forum.nl/threads/kerst-giveaway-2018.8397/#post-75389 hartverwarmend is zijn er ook helaas nadelen.

1-Het slaat de giveaway dood want waarom zou je nog meedoen als Lex straks (bijna) verplicht is om aan al die wensen te voldoen.
2-De meeste posts voldoen nu niet aan de spelregels en gaat nu de richting op van tegenstanders/voorstanders wie de Mi moet winnen.

De oplossing :
Regnerus jij krijgt van mij een Xiaomi Mi om de moeilijke strijd die je voert wat te verlichten.
Via PM zal ik je benaderen om daar afspraken over te maken.

Leden die deze oplossing onderschrijven en ook financieel willen ondersteunen met een paar euro kunnen dat via PayPal [email protected]
goed initiatief?en bij deze ook een geste gedaan
 
Zou best een donatie willen doen, alleen heb ik geen Paypal, @LeX zou je mij een Pm willen doen met je rekeningnummer zodat ik het daar naar toe kan overmaken?
Post automatically merged:

Oh, en sorry als ik deze actie in de war heb geschopt, dat was zeker niet de bedoeling, het voelde voor mij dat dit het enige juiste was om te doen
 
Laatst bewerkt:
Oh, en sorry als ik deze actie in de war heb geschopt, dat was zeker niet de bedoeling.
Haha niks aan hand hoor:) ben elke dag weer blij dat ik mag samenwerken met vele leden op dit forum die hun hart op de goede plaats hebben.


zou je mij een Pm willen doen met je rekeningnummer zodat ik het daar naar toe kan overmaken?
Gaan we voor zorgen op korte termijn.
 
Prima opgelost zo.
Donatie gedaan. Ga ik nu toch maar even op de legale ;) manier /volgens de zeer zware regels mee doen aan de actie.... :giggle:
 
  • Like
Reacties: Arjan E.
Ook ik ga een donatie doen, ik weet helaas uit ervaring hoe het is om te moeten leven met zoiets. Zelf heb ik ook terug de diagnose kanker gekregen, dat werkt bij mij vooral uit op andere dingen (zoals psychische klachten). Wil je graag zeggen dat ik je alle steun van de wereld toewens, hoop dat je nog vele jaren mag hebben - en je niet ten onder laat gaan door de ziekte. Ik begrijp dat het een hele moeilijke periode is, en vind het heel mooi dat er door de leden en de staff de moeite gedaan wordt voor zo’n actie! Nogmaals wens ik je sterkte en steun van vrienden en familie in je strijd, en hoop dat je nog lang kan genieten van de mensen en leuke dingen om je heen.
 
Contact gehad met Simon die mij vroeg iedereen ontzettend te bedanken voor alle steun en liefdevolle woorden die hij de laatste dagen mocht ontvangen. Hij wil graag op een later tijdstip met zijn eigen gekozen woorden en als de emoties wat bedaard zijn dit nader persoonlijk toelichten.
 
Hallo Allemaal,

Hier even een berichtje van mij.

Nu alles weer wat is ingedaald (lijkt wel of ik zwanger ben :p ) Wil ik ten eerste Lex heel erg bedanken voor dit op poten zetten.En natuurlijk iedereen die hier mee heeft gedaan.Daarvoor nog steeds BEDANKT.Voor mij was het totaal niet de intentie om het zo uit de klauwen laten lopen.Ik vind en vond vooral dat ik dit gewoon moest melden maar verwachte niet dat dit erachter weg kwam,en???? vind ook dat iedereen kans moet maken op de MI .dat iemand vind dat IK hem moet hebben vind ik niet kunnen want het is en blijft een actie .Nu even over wat me is overkomen.Sinds dat ik hier op het forum kwam /kom vind ik dat alle forum leden een dikke maar dan ook een dikke pluim verdienen waar en hoe er met de forumleden word omgegaan. Ik was en ben nog steeds zeer onder de indruk op van wat jullie op touw hebben gezet en dat ik daar heel blij om ben ,maar ook heel erg schuldig om voel ,want hoe kan ik ooit dit weer goed maken ? Ik ben en wil niet op de voorgrond staan zo ben ik niet en dat wil ik niet.Ik heb dan wel die KUT ziekte maar zoals ik me nu voel ben ik nog maar op de helft van mijn leven :) .Ik zal jullie op de hoogte houden over de ontwikkelingen hier en zal (als jullie dat toelaten) zo nu en dan even van mij laten horen over de vooruit gang.Ik wil daarom IEDEREEN heel erg bedanken namens mijn family en wens iedereen dan ook een heel gelukkig kerstfeest maar vooral een heel gezond en vreugdevol 2019 toe.

Wil iemand verder weten over het hoe en wat,schroom niet, mail of chat me. (al ben ik niet 24uur online :p )
 
Een update :

Ik mag jullie mededelen dat de actie voor Simon een groot succes is door alle gulle donaties van veel leden .
Mijn beginposts moet dan ook gecorrigeerd worden ... niet ik schenk Simon een Xiaomi Mi maar onze lieve leden.
Iedereen heel heel veel dank hiervoor.

Levering Xiaomi Mi:

Ik heb gevraagt of hun bereid waren onze actie te ondersteunen door levering van de desbetreffende box tegen een gereduceerd tarief. Deze Nederlandse webshop was meteen super enthousiast en heeft inmiddels de Xiaomi Mi verzonden naar Simon.
Voor mensen die een goede box zoeken en geen gedoe willen met service/garantie/lange levertijd is XiaomiProducts.nl een prima shop (y)(y)(y)

Simon heel veel plezier met je box met de hoop dat je er nog jaren plezier van mag hebben.
 
Hallo forumleden,

Ten eerste wil ik voor de zoveelste keer,het kan niet vaak genoeg gezegd worden.ALLE forumleden bedanken voor de lieve en gulle ,maar vooral steun die ik heb gekregen en nog steeds krijg van jullie.(ook Reidinga nog heel erg bedankt voor de bemoedigende woorden ) (y) Ik heb inmiddels de Xiaomi Mi in ontvangst genomen en hem geïnstalleerd. Nu mijn eerste kleine review over de Mi

Vrijdag middags kwam postnl mijn pakket bezorgen ,goed verpakt en (bijna) alles aanwezig. Het doosje zat in bubbeltjes plastic verpakt dus dat was best genoeg (y) eerst lezen wat voor type dat het was en het bleek te gaan om de . Uitgepakt zie ik tot mijn verbazing dat er een type g stekker aanzit (zo 1 meet 3 pinnen) nou ja dacht moet niet zeuren ga ik wel naar de winkel om een reisstekker want ja er zat (volgens mij) geen adapter bij voor naar 2 pinnen.zo gezegd zo gedaan, ik het bubbeltjes plasic wegbrengen valt er een adapter uit ? ik tsjong wat ben ik ook een ezel je moet eerst wel alles goed legen/nakijken. dus ik probeer de adapter erop te doen........past niet :( nou ja jammer dan ,had toch al een reisstekker gehaald :) . Nu de box zelf, na grondig onderzoek ben ik opzich wel blij met de Mi ,maar er kleven voor mij wat kleine nadeeltjes aan,ten eerste heeft het geen internet aansluiting alleen wifi (wat nog wel eens tot verlies kan leiden) en ten ten tweede er zit geen s/pdif aansluiting op ,nou ja hij zit er in principe wel op maar in de vorm van een jackplug.en er zit geen sleuf in voor een sd kaart (dit allemaal zat wel op mijn X96 ,wel de eerste versie met maar 1 gig ram geheugen) Maar 1 maal geïnstalleerd loopt als een zonnetje ,op Kodi gebruik ik de Addons Yoda en exodus Redux en Retrospect + real-Debird en als vpn, ipvanish .en alles draaid naar behoren ,wat heel goed zelfs (y) mijn Iptv daar gebruik ik de app iptv extreme voor en dan kom je dus bij het punt dat het wel eens kan haperen.(ivm geen lan aansluiting) Als iptv gebruik ik Rapidtv en Mytvonline . Spellen doe bijna niet dus dat heb ik nog niet geprobeerd .Verder moet ik zeggen dat hij mij tot nu toe best bevalt en voor evt tips en tricks meld het me even.

Al met al nog heel erg bedankt en ik hoop er nog jaren plezier van mogen te bleven ,want ben net jarig geweest (4dec) en heb tegen iedereen gezegd dat ik nog maar op de helft van mijn leven ben :)

Vriendelijke groet, Simon
Ps Lex als je vind dat dit ergens anders moet staan geen enkel probleem hoor ;)
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.