Koptelefoon Maginon(Aldi)

Docker

Gevorderd
30 dec 2017
65
20
6
59
Krijg mijn koptelefoon via bluetooth niet gekoppeld aan Sony Tv 49x8005c. In Home menu van tv blijft hij steeds zoeken naar device. Mijn draadloos toetsenbord wordt dan wel weer herkend.Had al gelezen om andere apparaten te verwijderen maar ook dit werkt niet.
Op andere devices (gsm, laptop) lukt het koppelen wel. Zou dit merk gerelateerd (Maginon) kunnen zijn?

Many thnx
Docker
 
Krijg mijn koptelefoon via bluetooth niet gekoppeld aan Sony Tv 49x8005c. In Home menu van tv blijft hij steeds zoeken naar device. Mijn draadloos toetsenbord wordt dan wel weer herkend.Had al gelezen om andere apparaten te verwijderen maar ook dit werkt niet.
Op andere devices (gsm, laptop) lukt het koppelen wel. Zou dit merk gerelateerd (Maginon) kunnen zijn?

Many thnx
Docker

misschien een rare vraag, maar schakel je eerst je koptelefoon in, en laat je dan je televisie zoeken via Bluetooth? Of ga je eerst naar het Bluetooth scherm van je tv, druk je op zoeken, en schakelt dan je koptelefoon in, misschien dat dat nog iets uitmaakt?

anders wellicht contact opnemen met de fabrikant (dus niet de Aldi waar je hem gekocht hebt). De fabrikant zou als het goed is alles van zijn product af moeten weten.

als het een garantie kwestie wordt, ook dan even vragen aan de fabrikant vragen hoe je dit het beste kunt doen, de ene fabrikant haalt het product bij de consument op, en de andere zegt breng maar terug naar de Aldi?
 
Ik had hier vanmiddag toevallig nog even naar gekeken op onze grote vriend Google..

Maar was vergeten te antwoorden want was even met pm verkeer bezig... ?

Wat ik ervan begrijp gaat dit niet lukken met jouw tv...

 
  • Like
Reacties: Arjan E.
Dus een bluetooth dongle in de mini jack van je tv steken zal hier de enige oplossing zijn, kan al heel goedkoop, rond de 8 euro
 
Blijkbaar heeft mijn Sony tv geen a2dp aan boord wat wel vereist is om koptelefoon te kunnen koppelen.
Toch bedankt voor de info ?