Krijg addons niet geinstalleerd

Moniique

Nieuwkomer
16 nov 2017
3
2
6
44
Goedemiddag
Ik heb me kodi helemaal er af gehaald .
Instaleer ik alles op nieuw. Maar als ik een addon wil instaleren lukt het niet. Ik krijg dan zie foto.
Addon wordt niet geinstaleerd wat doe ik niet goed.
Groetjes Monique
 

Bijlagen

  • 15732193681605753124076394566687.jpg
    15732193681605753124076394566687.jpg
    999,5 KB · Weergaven: 41
Kan je misschien het hele plaatje sturen want hier staat puur dat die nog een aantal ding aanvullende addons gaat installeren wat redelijk normaal is.
 
Eerste vraag die bij mij opkomt is: heb je bij systeem/addons toevallig ook “unknown sources” aangevinkt staan?

Zo niet, dan accepteerd ie geen bronnen van buitenaf namelijk?
 
Aan de rechterkant naar ok gaan en installeren.
Deze melding krijgt men sinds kodi18 te zien voorheen ging dit achter de schermen.
 
  • Like
Reacties: Shaman
Kan je misschien het hele plaatje sturen want hier staat puur dat die nog een aantal ding aanvullende addons gaat installeren wat redelijk normaal is.
You must be registered for see images attach
You must be registered for see images attach
You must be registered for see images attach
You must be registered for see images attach

Post automatically merged:

Eerste vraag die bij mij opkomt is: heb je bij systeem/addons toevallig ook “unknown sources” aangevinkt staan?

Zo niet, dan accepteerd ie geen bronnen van buitenaf namelijk?
Ja dat heb ik gedaan .maar heb alles geinstaleerd en kan nog niet de addon instaleren . Zie foto's bij andere bericht
 
Hoogstwaarschijnlijk was dat ook de oplossing @Dominique DB maar wij proberen te bewerkstelligen dat onze leden wat uitgebreider uitweiden hoe zij tot een oplossing zijn gekomen ,en welke rol dit forum daarin heeft gespeeld.
 
  • Like
Reacties: Dominique DB