Opgelost Krijg niets geïnstalleerd

Kamateur

Nieuwkomer
19 jan 2018
4
2
6
62
Hallo, ik ben een amateur wat Kodi betreft.
Heb een pi 2B en heb Kodi 17.6 (Libreelec) geïnstalleerd. Meerdere keren heb ik geprobeerd een addon te installeren. Krijg steeds fouten. Het laatst heb ik Placenta proberen te installeren. Krijg de zip-file niet geïnstalleerd. Dit deed ik van blamo.teverz.com. Wat doe ik fout of is de pi niet geschikt hiervoor?

---- Automatisch samengevoegde dubbelpost ----

Tevens wil ik weten hoe ik de bestanden die ik downgeload heb uit bestandsbeheer krijg omdat ze toch niet werken
 
Laatst bewerkt:
Dag, lees eens zowerktkodi.nl
Volgens mij kom je daar wel uit. Ps heeft je kodi wel contact met internet?
En oja, zo kan je ook een addon installeren:
Ps laat even weten of het gelukt is;).
 
Tevens wil ik weten hoe ik de bestanden die ik downgeload heb uit bestandsbeheer krijg omdat ze toch niet
Dag, lees eens zowerktkodi.nl
Volgens mij kom je daar wel uit. Ps heeft je kodi wel contact met internet?
En oja, zo kan je ook een addon installeren:
Ps laat even weten of het gelukt is;).

---- Automatisch samengevoegde dubbelpost ----

Dag Micko,
Als ik die addon heb geladen zie ik geen zip bestand alleen twee puntjes naast elkaar. Dus iets is er fout, maar wat!
 
Laatst bewerkt:
Dag, ik weet niet waar je precies bedoelt. Doe eens overnieuw als je wilt. Pak Maverick at the flix eens en doe alles volgens de stappen. Geef dan aan waar het fout gaat. Ik denk dat je iets verkeerd doet. Ps heb je internet?, thans de pi2
 
Dag Micko,
Als ik die addon heb geladen zie ik geen zip bestand alleen twee puntjes naast elkaar. Dus iets is er fout, maar wat!
Dag, ik weet niet waar je precies bedoelt. Doe eens overnieuw als je wilt. Pak Maverick at the flix eens en doe alles volgens de stappen. Geef dan aan waar het fout gaat. Ik denk dat je iets verkeerd doet. Ps heb je internet?, thans de pi2