Opgelost Krijg niets geïnstalleerd

Kamateur

Nieuwkomer
19 jan 2018
4
2
6
62
Hallo, ik ben een amateur wat Kodi betreft.
Heb een pi 2B en heb Kodi 17.6 (Libreelec) geïnstalleerd. Meerdere keren heb ik geprobeerd een addon te installeren. Krijg steeds fouten. Het laatst heb ik Placenta proberen te installeren. Krijg de zip-file niet geïnstalleerd. Dit deed ik van blamo.teverz.com. Wat doe ik fout of is de pi niet geschikt hiervoor?

---- Automatisch samengevoegde dubbelpost ----

Tevens wil ik weten hoe ik de bestanden die ik downgeload heb uit bestandsbeheer krijg omdat ze toch niet werken
 
Laatst bewerkt:
Dag, lees eens zowerktkodi.nl
Volgens mij kom je daar wel uit. Ps heeft je kodi wel contact met internet?
En oja, zo kan je ook een addon installeren:
Ps laat even weten of het gelukt is;).
 
Tevens wil ik weten hoe ik de bestanden die ik downgeload heb uit bestandsbeheer krijg omdat ze toch niet
Dag, lees eens zowerktkodi.nl
Volgens mij kom je daar wel uit. Ps heeft je kodi wel contact met internet?
En oja, zo kan je ook een addon installeren:
Ps laat even weten of het gelukt is;).

---- Automatisch samengevoegde dubbelpost ----

Dag Micko,
Als ik die addon heb geladen zie ik geen zip bestand alleen twee puntjes naast elkaar. Dus iets is er fout, maar wat!
 
Laatst bewerkt:
Dag, ik weet niet waar je precies bedoelt. Doe eens overnieuw als je wilt. Pak Maverick at the flix eens en doe alles volgens de stappen. Geef dan aan waar het fout gaat. Ik denk dat je iets verkeerd doet. Ps heb je internet?, thans de pi2
 
Dag Micko,
Als ik die addon heb geladen zie ik geen zip bestand alleen twee puntjes naast elkaar. Dus iets is er fout, maar wat!
Dag, ik weet niet waar je precies bedoelt. Doe eens overnieuw als je wilt. Pak Maverick at the flix eens en doe alles volgens de stappen. Geef dan aan waar het fout gaat. Ik denk dat je iets verkeerd doet. Ps heb je internet?, thans de pi2
Dag, ik weet niet waar je precies bedoelt. Doe eens overnieuw als je wilt. Pak Maverick at the flix eens en doe alles volgens de stappen. Geef dan aan waar het fout gaat. Ik denk dat je iets verkeerd doet. Ps heb je internet?, thans de pi2

Ik zie dat ik niets download. Bij bestandsbeheer blijken de bestanden in mavrepo er wel te zijn maar ze zijn leeg.
Zou dat aan de micro-sd kaart kunnen liggen? Zal morgen een nieuwe kopen en Libreelec er op zetten. En opnieuw proberen.
Of kan ik een USB stick gebruiken?
 
Voor zover ik weet, je zit kodi erop, dan check je of je internet hebt. Terwijl je pi verbonden is met internet installeer je zoals beschreven staat. Die Maverick doet het normaal gesproken. Het lijkt mij stug dat het aan je kaart ligt. Doen anderen addons het wel. Staan er ook standaard addons op? Knippert je internet lampje achter op de pi of zie ook wel je instellingen in de pi. Het lijkt erop dat er geen internet is? Doe je echt exact zoals beschreven, de stappen?

@LeX, @Spinix of anderen....hebben jullie nog ideeën? Lege zips, tja die ken ik nog niet. Of je download ze leeg binnen. Wellicht Idd een goede micro sd kopen. Ik lees dat je internet hebt.
 
Laatst bewerkt:
Nee helaas op het einde van zo'n lange werkdag ben ik 's avonds door mijn ideeën heen :(
 
  • Like
Reacties: Spinix en Micko
Dag, het is me nu gelukt, had denk ik de vorige keren de tweede partitie op de sdkaart geformatteerd. Nu niet en alles werkt. Alleen nu nog iets met Nederlandse ondertiteling vinden.
Bedankt voor de moeite.??
 
  • Like
Reacties: Spinix en akko
Dag, het is me nu gelukt, had denk ik de vorige keren de tweede partitie op de sdkaart geformatteerd. Nu niet en alles werkt. Alleen nu nog iets met Nederlandse ondertiteling vinden.
Bedankt voor de moeite.??

Fantastisch, ik had het niet gezocht bij het formateren, ook weer wat geleerd. Daarom toch belangrijk om 'exact' te doen zoals beschreven, maar nu........ Genieten, en met die ondertitels, dat komt vast goed. Ik gebruik Maverick als addon en heb diverse ondertitelingaddons geïnstalleerd , succes.... :groupdance:
 
  • Like
Reacties: Kamateur