Leia geïnstalleerd maar addons werken niet meer

wavanooijik

Gevorderd
13 aug 2017
75
14
6
57
Kodi 18.0 "Leia geinstaleerd[zonder toestemming] en geen van mijn film addons doet het niet meer wat nu heb een Mi box
mvrg Wim
 
Dag Wim,

Vermoedelijk staat binnen je device updates installeren op automatisch, vandaar dat ie hem automatisch update, als je terug wilt dan kan je een oudere versie installeren via Kodi.tv. Vergeet dan niet eerst in je device aan te geven dat ie updates niet automatisch update, anders update ie hem gelijk weer naar Leia.

Het grote nadeel is: je bent alles kwijt, en zal alles opnieuw moeten installeren.

Weet niet welke addons je allemaal gebruikt, maar kan het misschien zo zijn dat er een build op je device stond? De meeste builds zijn namelijk (nog) niet bruikbaar binnen Leia.

Het is dus beter om je addons los te installeren, dan zullen ze waarschijnlijk wel gewoon werken.

Mocht je terug willen naar 17.6 dan kan je eventueel zelf een skin installeren, en vanuit daar je addons toevoegen, of gewoon op de standaard skin gebruiken en vanuit daar je addons starten.

Hoop dat dit je een beetje helpt.
 
Tja, dat is een kwestie van persoonlijke smaak, je zou kunnen kijken of dat Kodi 18 (Leia) wat voor je is, en vanuit daar gaan werken.

Als er een build geïnstalleerd stond op je device dan is het misschien verstandiger om met een fresh install te beginnen.

En vind je Kodi 18 niks, dan kan je altijd nog terug naar de laatste versie van Krypton (17.6)

Voordeel op dit moment is dat vrijwel alles nog stabiel werkt binnen Krypton, nadeel is dan weer dat uiteindelijk ontwikkelaars van addons deze zullen gaan optimaliseren voor Leia, waardoor uiteindelijk de addons niet meer ge-update zullen gaan worden binnen Krypton, en uiteindelijk niet meer zullen gaan werken.

Ikzelf ben terug gegaan naar Krypton, maar dat was omdat mijn favoriete skin (aeon nox) ontbrak in Leia, en hoewel daar een mod voor was, ik merkte dat alle addons nogal traag laadde.

Op den duur zal ik ook weer terug gaan naar Leia, precies om de reden die ik al eerder aangaf.

In jouw geval zou ik eerst Leia proberen, en bevalt dit je niet, dan terug schakelen naar Krypton.

Veel succes.
 
  • Like
Reacties: Lex
Wim je topictitel hopelijk met permissie wat uitgebreid met enkele woorden.
En je vraag verplaatst naar kodi/vragen.
 
Laatst bewerkt:
En vind je Kodi 18 niks, dan kan je altijd nog terug naar de laatste versie van Krypton (17.6)

Kan iemand mij vertellen hoe ik terug kan naar mijn vorige installatie? Kodi Leia geïnstalleerd maar wil terug naar Krypton. Bedankt alvast voor je hulp
Post automatically merged:

zou ik eerst Leia proberen, en bevalt dit je niet, dan terug schakelen naar Krypton.

Veel succes.
Hoe kan ik terug naar Krypton
 
Laatst bewerkt:
Hoe kan ik terug naar Krypton
Dat antwoord vindt je hier:
 
hallo hier ben ik weer ,Leia deed het goed maar nu valt hij hele tijd weg zit ik even op 13clowns en na een paar minuten gaat hij weer naar het begin scherm . Wat moet ik nu doen,oh ja en hoe en waar zit de knop van niet automatisch downloaden alvast vriendelijk bedankt gr Wim