Add-on Leuke legale Kodi IPTV addon voor KPN/NLZiet/Telfort/T-Mobile/XS4ALL/Ziggo Live TV

funnyguy

Forumlid
13 aug 2019
10
11
16
Naam
Watch KPN/NLZiet/Telfort/T-Mobile/XS4ALL/Ziggo Live TV and content from anywhere in the EU
ID
dut-iptv.github.io
Versie
1.0
Repository
dut-iptv.github.io
Categorie
Video add-on
Kwam deze laatst nog tegen en lijkt me wel een leuke aanvulling op Kodi (je dient wel een betaald account te hebben op deze diensten)

floppie

Gevorderd
7 okt 2016
129
89
16
Ik heb het vandaag meteen geïnstalleerd op WBMC maar wat blijkt daar werkt geen enkele van deze providers NLZiet en Ziggo Live TV .
Ik heg het ook geïnstalleerd op de Kodi en daar werken NLZiet en Ziggo Live TV perfect.
Maar waar ik op had gehoopt dat werkt nu net niet en dat is dat je opnames kunt opnemen.
Misschien dat er hier iemand een antwoord op weet maar de providers waar ik officieel lid van ben werken perfect.

Maar er word ook vermeld dat " content from anywhere in the EU " .
Hoe kan ik deze dan ontvangen,wat er vanuit het zip bestand te voorschijn komt is : KPN - NLZiet - T-Mobile en Ziggo Live TV .
Ik zou zeggen funnyguy bedankt voor deze tip.

funnyguy

Forumlid
13 aug 2019
10
11
16
Content from anywhere in the EU > U kunt de genoemde content binnen de hele EU bekijken. Vragen over deze addon kun je beter op Github neerleggen bij betreffende post.

floppie

Gevorderd
7 okt 2016
129
89
16
Content from anywhere in the EU > U kunt de genoemde content binnen de hele EU bekijken. Vragen over deze addon kun je beter op Github neerleggen bij betreffende post.
Ga ik doen en bedankt voor reactie.Ben hier wel blij mee

RijkVeenendaal

Nieuwkomer
31 jul 2019
1
0
1
50
Als je bij de provider KPN, Telfort of XS4ALL zit dan is er een addon die luistert naar de naam Webbieplayer. Hier kun je opnames mee maken binnen Kodi, mits je hier op geabonneerd bent.