Dut-IPTV

Nee, geen LE, maar gewoon Linux met kodi.
Maar bedankt voor je moeite.👍🏻

Edit: hij zit gewoon in de repo zie ik nu al. 😂

You must be registered for see images
 
Laatst bewerkt:
  • Like
Reacties: Dominique DB
Bij mij werkt die addon niet meer inlog probleem,staat ook op github meerdere meldingen....
 
Kan hier gewoon NPO 1 kijken.. heeft het wel ooit gewerkt bij jou?
 
Ja heeft wel gewekt op kodi 18.9 maar op matrix niet,de ontwikkelaar heeft zelfs mijn ziggo inlog gehad en bij hem werkte het wel.
Krijg iedere keer als ik een zender aanklik(kan bestand niet afspelen) wat ik ook doe,andere addons werken wel zoals videoland enz.
 
Ja hoor al een nieuwe inlog gemaakt,net geprobeerd op linux mint maar helaas krijg weer dezelfde melding(kan bestand niet afpelen) om gek van te worden...
 
En als je de Ziggo addon er eens helemaal afgooit en opnieuw installeert vanuit de meest recente repository? of heb je dat ook al geprobeerd?
 
Ja zelfs op een schone windows krijg ik hem niet aan het werken,en op linux mint ook niet....
 
En je hebt geen VPN aan staan met een IP adres buiten Europa?
 
Je zit ook niet buiten Europa? Anders echt nog geen idee waar dit aan kan liggen. Je zou op die NUC nog eens een CoreElec x86 kunnen proberen.
 
Denk dat het Liberelec moet zijn...Coreelec is voor arm proc's
Zou je zomaar eens gelijk in kunnen hebben. Heb hier ook nog een NUC liggen waarvan ik dacht dat er CoreElec op stond. Maar is inderdaad LibreElec. Had CoreElec op mijn X96 mini. En da's inderdaad Amlogic.

Dus je zou eventueel kunnen testen of het op LibreElec wel werkt.
 
Heb het al op Linux mint getest en daar werkt het ook niet op Libre elec is ook linux,wel vreemd dat het op kodi 18.9 wel gewerkt heeft en nu in Matrix niet.