Dut-IPTV

funnyguy

Expert
13 aug 2019
203
98
16
Kwam deze laatst nog tegen en lijkt me wel een leuke aanvulling op Kodi (je dient wel een betaald account te hebben op deze diensten)

 
Ik heb het vandaag meteen geïnstalleerd op WBMC maar wat blijkt daar werkt geen enkele van deze providers NLZiet en Ziggo Live TV .
Ik heg het ook geïnstalleerd op de Kodi en daar werken NLZiet en Ziggo Live TV perfect.
Maar waar ik op had gehoopt dat werkt nu net niet en dat is dat je opnames kunt opnemen.
Misschien dat er hier iemand een antwoord op weet maar de providers waar ik officieel lid van ben werken perfect.

Maar er word ook vermeld dat " content from anywhere in the EU " .
Hoe kan ik deze dan ontvangen,wat er vanuit het zip bestand te voorschijn komt is : KPN - NLZiet - T-Mobile en Ziggo Live TV .
Ik zou zeggen funnyguy bedankt voor deze tip.
 
Content from anywhere in the EU > U kunt de genoemde content binnen de hele EU bekijken. Vragen over deze addon kun je beter op Github neerleggen bij betreffende post.
 
Content from anywhere in the EU > U kunt de genoemde content binnen de hele EU bekijken. Vragen over deze addon kun je beter op Github neerleggen bij betreffende post.
Ga ik doen en bedankt voor reactie.Ben hier wel blij mee
 
Als je bij de provider KPN, Telfort of XS4ALL zit dan is er een addon die luistert naar de naam Webbieplayer. Hier kun je opnames mee maken binnen Kodi, mits je hier op geabonneerd bent.
 
Ik heb druk geprobeerd om in Kodi de locatie voor de repository op te voeren maar ik kom er niet uit.

Diverse combinaties geprobeerd met onderstaande gegevens maar ik loop vast.


Wie heeft voor mij de gouden tip?

Mvg Hans
 
Ik heb druk geprobeerd om in Kodi de locatie voor de repository op te voeren maar ik kom er niet uit.

Diverse combinaties geprobeerd met onderstaande gegevens maar ik loop vast.


Wie heeft voor mij de gouden tip?

Mvg Hans
Nou ieder geval bedankt voor de moeite die je hebt genomen
 
Ik heb druk geprobeerd om in Kodi de locatie voor de repository op te voeren maar ik kom er niet uit.
Diverse combinaties geprobeerd met onderstaande gegevens maar ik loop vast.
Wie heeft voor mij de gouden tip?

Mvg Hans
In jou link kwam ik tegen

Installation - step 1 - download de repository anon.iptv from here.

Als je de repo daar vandaan download kun je hem gewoon in Kodi installeren. Hoef je geen pad op te geven, maar gewoon vanuit je eigen download map.
 
Bedankt voor het meedenken maar ik was vergeten te zeggen dat Kodi bij draait op een Nvdia Shield. Niet op een pc. Vandaar dat ik het via de locatie in Kodi wilde doen.
Mocht iemand nog weten wat ik moet doen, graag hoor ik de tip.

P.s. ik heb Kodi al jaren in gebruik maar dit is de eerste keer dat ik problemen heb met de locatie van repository.zip.
 
Bedankt voor het meedenken maar ik was vergeten te zeggen dat Kodi bij draait op een Nvdia Shield. Niet op een pc. Vandaar dat ik het via de locatie in Kodi wilde doen.
Mocht iemand nog weten wat ik moet doen, graag hoor ik de tip.
Je zou de ZIP via een andere PC kunnen downloaden en op USB stick kunnen zetten...
 
Ik ben er uit gekomen.
Op de Shield DOWNLOADER app uit de Play Store gehaald. Opgestart, meldingen opgevolgd. En vervolgens een search in Downloader gedaan op dut-iptv. Zip gedownload (na voorafgaand werk) nu wel mogelijk, daarna in Kodi de repository van de download geladen en de boel geinstalleerd.
Ik ben T-Mobile klant dus ik heb klantnummer en pincode.
Gisteren 23 sep was mijn router vervangen door een andere type vanwege problemen met uitvallende verbinding. Wel door een ander (nieuwer) merk, en helaas niet geprepareerd in de administratie bij T-Mobile waardoor dit nog gewijzigd moest worden. Wel internet maar geen TV. Daarom was ik op zoek gegaan. Nu om 01:39 op 24 sep doet mijn tv het weer. Dus de route via Kodi niet meer nodig.
Maar toch even mijn bevindingen/oplossing neergezet. Geen tutorial maar hopelijk genoeg steekwoorden voor een andere Shield-eigenaar om er zijn of haar prifijt mee te doen.

Dank aan allen die hier gereageerd hebben.

Tip: GIT Browser lijkt mij ook erg leuk en handig.
 
  • Like
Reacties: Lex
Heb je in ieder geval een backup voor als je TV signaal wegvalt, maar je nog wel internet hebt. ?

Succes verder.
 
  • Like
Reacties: HansN
Bedankt voor deze tip, hier was ik al een tijdje naar opzoek. Werkt top icm tmobile tv anywhere
 
Ondertussen is het gelukt door een aanschaf van een nieuwe soort van Kodi box via Alie met Android 10

De oude draaide op 6 , misschien dat dat de oorzaak was dat het niet wou werken :)