Leuke tijdelijke aanbiedingen die onze aandacht vragen.

Slikt

VIP
1 mei 2017
1.500
987
216
Tijdelijk 59,99 voor 1 jaar. Debrid,VPN,newsserver en cloudstorage.
 
Helaas al tijdelijk uitverkocht :confused: maar toch interessant die korting van 30 euro.

 
Erg alert ( zelf vergeten te melden :oops:) dus onze dank is groot.
 
Dat is correct alleen jammer dat je nu die extra korting van 30 euro misloopt :(
 
Netjes :)

De NVIDIA SHIELD TV met controller is t/m 31 juli 2018 extra scherp geprijsd voor 179 euro.
 
1 maand premiumize gratis!!!
 
1 maand premiumize gratis!!!
hmmmzz???ik heb deze geprobeerd. dus account aangemaakt zoals ze zeggen en dan naar het tabblad downloader gegaan en hier een nzb proberen in te geven maar dan zegt ie dat ik geen premium abbo heb. dus ik vraag me af of wel alle functies beschikbaar zijn binnen die maand premiumize gratis
 
hmmmzz???ik heb deze geprobeerd. dus account aangemaakt zoals ze zeggen en dan naar het tabblad downloader gegaan en hier een nzb proberen in te geven maar dan zegt ie dat ik geen premium abbo heb. dus ik vraag me af of wel alle functies beschikbaar zijn binnen die maand premiumize gratis

This requires premium membership.

Vreemd of wij doen iets verkeerd :unsure: niet dus addertje ......

Edit: You must have pasted a link that is not popular enough; eg still unknown to our system. Adding new files will not work – only files that have previously been requested by other Premiumize.me members will work with free accounts
 
Lees net dat er problemen zijn met de API voor de free accounts.....gaat niet werken momenteel. Niet goed aangepakt lijkt me zo??
 
En die bevindingen daar kunnen dan hier gedeeld worden ,zodat we er allemaal profijt van hebben.
 
Seren is inderdaad een leuke addon maar ik blijf bij Gaia. Kan niet wachten op de nieuwe release :) in combinatie met kodi 18.