@LeX is nu Administrator!

Spinix

Technisch administrator
Medewerker
25 dec 2015
3.600
2.202
216
25
Wegens het goede werk als moderator en de hoeveelheid tijd die mijn collega @LeX elke dag in dit forum stopt is onze grote vriend vandaag gepromoveerd naar de rank Administrator.
Heb het hier met hem al vaker over gehad maar ik heb vandaag besloten dat hij deze rank meer dan verdiend heeft.
Gefeliciteerd met je nieuwe rank @LeX!
:feest:

Uiteraard wil ik mijn collega's @fransalmighty en @Plenkske ook bedanken.
(En mezelf uiteraard).

Aangezien het forum steeds drukker wordt en er steeds meer en meer vragen komen is het binnenkort mogelijk dat we nieuwe moderators zoeken. Wij benaderen de mensen hier zelf voor waarvan wij vinden dat ze het aankunnen / verdiend hebben. (Misschien een mooie taak voor @LeX? :graduate:)

Met vriendelijke groet,
Spinix :superman2:
 
Laatst bewerkt:
Dank aan iedereen in het bijzonder vriend @Spinix voor het vertrouwen (het is toch een gok) wat hij in mij heeft ! En natuurlijk mijn fijne collega/vriend meneer @fransalmighty zonder zijn builds waren we werkloos hier :kopstoot: en natuurlijk collega/vriend @Plenkske

En natuurlijk bedankt Dave,slikt ,spooks, voor hun wensen maar wees maar allemaal maar gerust hoor ... ik draag nooit een stropdas en dat gaat nu ook niet gebeuren.
Ik blijf gewoon de oude Lex hoor met zijn vaak oubollig grappen :Dddd4

De groeten,
Johan
 
Hoi Lex bij deze van harte gefeliciteerd met je nieuwe functie/benoeming.
 
  • Like
Reacties: Lex
mooie functie @LeX :klappen: en uiteraard dik en dik verdiend met al je oplettendheid hier op inderdaad het gezelligste forum van Nederland.
Ik weet zeker dat je ook deze functie met verve zult invullen en wens je heel veel succes en dat we nog maar vaak van je wijze woorden mogen genieten. nogmaals top Lex:leuk:
 
  • Like
Reacties: Lex
Wegens het goede werk als moderator en de hoeveelheid tijd die mijn collega @LeX elke dag in dit forum stopt is onze grote vriend vandaag gepromoveerd naar de rank Administrator.
Heb het hier met hem al vaker over gehad maar ik heb vandaag besloten dat hij deze rank meer dan verdiend heeft.
Gefeliciteerd met je nieuwe rank @LeX!
:feest:

Uiteraard wil ik mijn collega's @fransalmighty en @Plenkske ook bedanken.
(En mezelf uiteraard).

Aangezien het forum steeds drukker wordt en er steeds meer en meer vragen komen is het binnenkort mogelijk dat we nieuwe moderators zoeken. Wij benaderen de mensen hier zelf voor waarvan wij vinden dat ze het aankunnen / verdiend hebben. (Misschien een mooie taak voor @LeX? :graduate:)

Met vriendelijke groet,
Arjan :superman2:
Proficiat Lex.
 
  • Like
Reacties: Lex en artdreamer
! En natuurlijk mijn fijne collega/vriend meneer @fransalmighty zonder zijn builds waren we werkloos hier :kopstoot:

Nou nou nou dat zal ook wel weer meevallen hoor hahaha er bestaat meer dan alleen maar een build hoor;)

En moet toch ook even spooks hierin betrekken zonder hem hadden we nog niet zoveel mooie builds gehad...dus bij deze spooky ;)

Maar hoop dat we nog heel lang vrienden en collega's zullen zijn kerel
 
Nou nou nou dat zal ook wel weer meevallen hoor hahaha er bestaat meer dan alleen maar een build hoor;)

En moet toch ook even spooks hierin betrekken zonder hem hadden we nog niet zoveel mooie builds gehad...dus bij deze spooky ;)

Maar hoop dat we nog heel lang vrienden en collega's zullen zijn kerel
Je hebt natuurlijk helemaal gelijk Frans mijn excuses aan @spooks en ik hoop dat Niels het niet zo hoog opneemt dat ik binnen 24 uur mijn nieuwe functie al weer kwijt ben :)
 
Gefeliciteerd en fijn om te lezen en te zien dat er nog mensen zijn die tijd en energie steken in een hobby die voor vele erg belangrijk is en leuk is en een forum heeft waar we onze kennis en ervaring kunnen delen
 
  • Like
Reacties: Lex en Spinix
Pak van mijn hart Niels ! Wel 3 dagen in onzekerheid gezeten over mijn toekomst hier op dit forum :vraag: maar toch bedankt.
Nee snap ik ook wel, waren ook geen misselijke uitspraken. Moest er dus eerst even goed over nadenken