Link aanklikken gaat niet

defke

Nieuwkomer
22 mrt 2020
2
0
1
53
Beste,
als je een film aanklikt gaat hij een source zoeken - als je dan soms ene aanklikt zie je url staan- ik kan die url niet aanklikken - heb al overal gezocht maar vind het niet of je dat ergens in de instellingen moet activeren ofzo
 
Je bedoeld dat, nadat je de addon hebt laten zoeken en je de lijst ziet van gevonden linken, je er geen eentje kan aanklikken? Of kun je ze wel aanklikken, maar gebeurd er niks?
 
Je bedoeld dat, nadat je de addon hebt laten zoeken en je de lijst ziet van gevonden linken, je er geen eentje kan aanklikken? Of kun je ze wel aanklikken, maar gebeurd er niks?
heb een source genomen en dan krijg ik een popup venster met een link - die link aanklikken om bvb de film te zien die link zelf kan ik niet aanklikken
 
@ateam278 niet helemaal. Je hebt addons zoals Sport365 waar je na het aanklikken van een link een pop-up krijgt waar je uit meerdere URL's kunt kiezen. Denk dat TS zoiets bedoeld. Maar effe afwachten op het antwoord.
 
@ateam278 niet helemaal. Je hebt addons zoals Sport365 waar je na het aanklikken van een link een pop-up krijgt waar je uit meerdere URL's kunt kiezen. Denk dat TS zoiets bedoeld. Maar effe afwachten op het antwoord.
Og oja ff niet aangedacht... Ik gebruik eigenlijk alleen seren en the crew..

Je hebt addons die je laten kiezen bijvoorbeeld link 1 of link 2..... Of zoals je zegt de sport addons.. Krijg je meerdere keuzes
 
  • Like
Reacties: Shaman