!! Links naar IPTV aanbieders niet toegestaan !!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Spinix

Technisch administrator
Medewerker
25 dec 2015
3.600
2.202
216
25
Sinds nieuwsbericht naar buiten is gekomen hebben wij besloten dat het IPTV aanbieders forum verdwijnt. Wij hebben hiervoor gekozen omdat het voor ons moderators en leden een onmogelijke opgave is om te controleren of een IPTV provider zich aan de regels houdt en wel legaal is.

Vooral nu Stichting BREIN erg actief bezig is met het opsporen van illegale IPTV diensten leek ons dit het beste besluit. Het is volgens onze forum regels ook niet toegestaan om te linken naar illegaal content.

Het is uiteraard nog steeds mogelijk om vragen over IPTV of IPTV aanbieders te stellen zolang hier maar geen website URL's van de IPTV aanbieders bij vermeld worden.

Wij hopen op jullie begrip.
 
Laatst bewerkt:
We willen ieder lid er nog steeds op wijzen dat links of verwijzingen naar IPTV providers NIET zijn toegestaan.
 
Goed dat dit nog een keer weer wordt benadrukt want ik zie het aantal overtredingen weer toenemen de laatste tijd.
 
  • Like
Reacties: Plenkske
Nogmaals wil ik iedereen erop wijzen om op te passen bij het kopen van een IPTV pakket! Vaak is het illegaal en zit je binnen een paar maanden zonder beeld omdat een reseller er vandoor gaat.

IPTV verkoop via dit forum is NIET toegestaan en bij vermoeden van het verkopen van IPTV pakketten kun je een ban verwachten. Bedankt voor voor jullie begrip.
 
Nogmaals wil ik iedereen erop wijzen om op te passen bij het kopen van een IPTV pakket! Vaak is het illegaal en zit je binnen een paar maanden zonder beeld omdat een reseller er vandoor gaat.

IPTV verkoop via dit forum is NIET toegestaan en bij vermoeden van het verkopen van IPTV pakketten kun je een ban verwachten. Bedankt voor voor jullie begrip.
Ik wil iedereen hier nogmaals graag op wijzen! Door dit nieuwsbericht zijn veel gebruikers erachter gekomen dat zij mogelijk een illegale IPTV dienst hebben aangeschaft die er nu (tijdelijk?) uitligt.

Wij hebben hiervoor gekozen omdat het voor ons moderators en leden een onmogelijke opgave is om te controleren of een IPTV provider zich aan de regels houdt en wel legaal is.
Dit is de reden waarom je niet mag linken of instructies mag geven om toegang te krijgen tot (mogelijk illegale) IPTV. Discussiëren hierover is wel toegestaan.

Het linken naar illegaal content is niet toegestaan op dit forum.
Wij raden je aan alleen het te streamen. Het streamen van illegaal content is verboden en moedigen wij niet aan.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.