"List indices must be integers, not unicode" resultaat geen IPTV

Status
Niet open voor verdere reacties.

Frambozentaart

Gevorderd
24 jan 2022
50
11
6
69
"List indices must be integers,not unicode"
Geen iptv ; Retrospect; catchup&more en Youtube sinds gisteren, op de RPi 3b. met LibreElec en Kodi leia
Ik weet niet goed waar ik dit nu onder moet brengen dus ik doe het hier maar.
Ik gebruik 2 RPi's voor de Nederlandse publieke zenders. Daarvoor IPTV simple client-addon die doorgaans prima samenwerkt met catchuptv&more. Voor mijn abo op NPO+ kan ik deze combi niet gebruiken, voor NPO-bingewatching gebruik ik dan weer Retrospect. Mijn vrouw gebruikt youtube om in slaap te vallen. Voor youtube heb ik op de ontwikkelaarssite van Google een API aangemaakt, omdat daar de melding kwam dat mijn kijktijd om was, dat werkte goed, maar dat hield ook op, want dezelfde boodschap kwam nu weer.
Daarom vermoed ik dat Google weer iets aangepast heeft waardoor de API's van Retrospect; CathupTV en de door mij gemaakte niet meer werkt.
De foutmelding die ik in CatchupTV krijg is "List indices must be integers,not unicode".
De EPG doet het nog wel in Simple IPTV.
Retrospect zegt "kan sommige niet afspelen".
Wie kan hier licht op werpen
 
Blijken al meer van deze te zijn en de fix van Bas werkt niet bij mij en Diekshouse heeft hetzelfde probleem als ik. Zie ook nog geen antwoord op zijn probleem.
You must be registered for see images attach
 
Tja rtfm, dan zit zo'n hele dag topics door te lezen en dan mis je wel eens wat.
Doe deze maar dicht, ik kijk wel in het andere topic
 
Status
Niet open voor verdere reacties.