live tv blijft bufferen

johnNL

Forumlid
26 aug 2016
5
1
1
59
hallo

ik kijk graag live sport,ik kijk bij phoenix addon,ik heb al verschillend programma gebrobeerd,niks helpt om van dat vervelende bufferen af te komen.of dat troebel beeld,zowat alle youtube filmpjes gehad met programma,s die het zogezegd zouden oplossen.wie weet de truck om dit voor mekaar te krijgen alvast bedankt
 
Heb je wel een snelle Internetverbinding en je box aangesloten met een kabel, via WiFi gaat het vaak happeren!
 
hey
ja bekabelt,en duurste van ziggo 300 download en 30 mb upload
nieuwe netwerk kaart gekocht gigabit kaartje ,test gedaan met internet speed,ziet er allemaal goed uit
 
  • Like
Reacties: Keuter
Ja dan zit het in die addons, deze geven vaak problemen met livestreams, als er teveel tegelijk kijken dan gaat hij bufferen.
Als je echt live tv wilt kijken dan moet je een IPTV abo nemen van bijv. RapidIPTV, @Beschier hier op het forum kan je wel aan een test helpen.
 
Misschien wel een idee om ons op de hoogte te houden hoelang die het volhoudt, maar voorlopig veel plezier
 
kijk op you tube je wordt er door heen gelijd ,maar wat die ander al zij ,teveel inlogers dan gaat het is ,het blijft ku...
waardeloos dat kodi ,als je niks kan waarmaken stop er dan mee waardeloos rodsooi
 
Buffering verbeterd door :
You must be registered for see medias
Beetje mee spelen wordt het beter......
Maar conclusie voor mij blijft : IPTV pakketje kopen, problemen weg......!!
 
kan het niet heel stiekem gewoon aan phoenix zijn bronnen liggen ? als heb je een i7 cpu met 16 gb en 1gbit glasvezel huurlijn , als het niet snel wordt aangeboden, oftewel de stream is gewoon langzaam/overbelast (wat niet super raar is bij gratis sport zenders) zul je altijd buffer/blokjes houden.

wat dutchie al zegt; neem gewoon iptv