llo vraagje

83nickske

Forumlid
19 sep 2017
5
0
6
40
heb een vraagje heb een mxq 4k box, en heb daar nieuwste versie van kodi op gezet . met wat addons maar zo graag nog het volgende erop zetten die clean memory hoe kan ik dit doen kan iemand me helpen aub
 

Bijlagen

  • maxresdefault.jpg
    maxresdefault.jpg
    54 KB · Weergaven: 10
Welke Android versie heeft jouw box? Android 4.4.2? En de afbeelding is neem ik aan als voorbeeld bedoeld en niet van jouw eigen box?
Bij nieuwere Android versies ziet het menu van de standaard Launcher er anders uit dan bij oudere versies. De Clean Memory functie is dan soms wel aanwezig, maar werkt dan via het lang ingedrukt houden van een bepaalde toets op de afstandsbediening. Pijltje naar beneden toets of een andere toets langer ingedrukt houden. Probeer dat maar eens en laat ons weten wat de oplossing is.
 
Bedoel je de app Clean memory van die foto?
Dit zit bij sommige Android boxen ingebouwd maar heb je niet echt nodig. Zolang jij afentoe maar een keer je Android box herstart en niet 100 apps opent gaat dit goed. Binnen Kodi zou je de Ares Wizard kunnen installeren deze cleant Kodi op zodat het wat sneller werkt:
 
Of een cleaner downloaden in de playstore. Meestal is het de infoknop met de liggende streepjes langer ingedrukt houden