Opgelost Luidspreker icoontje met kruis rechts boven op scherm - geen geluid meer

paul gonsalves

Nieuwkomer
13 nov 2016
2
2
6
78
Beste hobby genoten,
Sinds gisteren verscheen er ineens, rechts boven in het scherm, een luidspreker icoontje met een "x" er onder wat inderdaad aangaf "geen geluid".
Ik heb inmiddels overal bij instellingen gekeken en uit geprobeerd (en ook in de zoek opdracht van kodi forum gezocht), maar niets kunnen vinden!!!
Heeft iemand een tip hoe ik dit kan oplossen (alles opnieuw installeren staat me een beetje tegen) dit zal waarschijnlijk een kleinigheid zijn!
Ik draai op een PC i7 windows 10
Mijn dank alvast voor een reactie
Groet van Paul

PS buiten KODI werkt het geluid prima
 
Beste hobby genoten,
Sinds gisteren verscheen er ineens, rechts boven in het scherm, een luidspreker icoontje met een "x" er onder wat inderdaad aangaf "geen geluid".
Ik heb inmiddels overal bij instellingen gekeken en uit geprobeerd (en ook in de zoek opdracht van kodi forum gezocht), maar niets kunnen vinden!!!
Heeft iemand een tip hoe ik dit kan oplossen (alles opnieuw installeren staat me een beetje tegen) dit zal waarschijnlijk een kleinigheid zijn!
Ik draai op een PC i7 windows 10
Mijn dank alvast voor een reactie
Groet van Paul

PS buiten KODI werkt het geluid prima
Probeer het eens F8. Daarmee kun je Kodi als het goed is op en van mute zetten.
Tevens werken als het goed is ook de - en + voor volume down en up. Ook zou de key = werken voor volume up
Hier meer info.
 
  • Like
Reacties: Uha en Reidinga