m3u link plakken in kodi android

Trendyman

Forumlid
25 sep 2016
18
1
1
52
beste .....
ik heb een vraag ik heb een link opgevraagd om iptv te testen
met windows kan je knippen en plakken maar ik wil de link zetten in een kodi 17 box voor android (Km8 pro}
maar in me netwerk (pc) vind ik hem niet ik heb gelezen dat als je de m3u link over typt je wel een fouten maakt

hoe krijg ik het beste de link er in geplakt zonder over te typen ??
 
beste .....
ik heb een vraag ik heb een link opgevraagd om iptv te testen
met windows kan je knippen en plakken maar ik wil de link zetten in een kodi 17 box voor android (Km8 pro}
maar in me netwerk (pc) vind ik hem niet ik heb gelezen dat als je de m3u link over typt je wel een fouten maakt

hoe krijg ik het beste de link er in geplakt zonder over te typen ??
met kodi kan je niet plakken, je zult het over moeten typen
heeft te maken dat kodi is ontworpen voor gebruik met een afstandbediening dus dingen als copy/paste and drag/drop
gaan niet werken
 
Evt opslaan als "M3U"bestand kan ook... dan selecteer je met je IPTV speler het m3u bestand en hij opent de boel ook.
Maar de ervaring leerde mij, dat het overtikken, voor mij het beste werkt. Ivm updaten van de playlist ed.
Ik mail het naar me zelf. Open het dan op me ipad en vergroot het lekker groot.
 
Je kan ook je IPTV m3u uploaden naar een filehoster. Als je een acount hebt bv, of evt zelfs pastebin (wel prive maken). Zo kan je een simpele url gebruiken
 
Je kan ook de link copy/pasten en online een BITLY (tiny url) van maken...Is makkelijker overtikken :)
 
Ik deed dit door Kodi op mijn smartphone te bedienen met Yatse op mijn tablet.