Maak je eigen Build voor Kodi 19 matrix.

Status
Niet open voor verdere reacties.

frankobal

Forumlid
1 feb 2022
5
0
1
55
Hallo Kodi vrienden.
Ik vond de Kodi Build die ik had op mijn Kodi saai.
En ik dacht kan ik Kodi zo inrichten zoals ik het zelf wil.
Ben op op zoek gegaan en heb deze site gevonden.
het is alleen wel in het engels.
Maar voor degene die niet in het engels kunnen leze.
rechts klik op je muis dan zie je vertalen in het nederlands en je kunt het in het nederlands lezen.

Ik heb mijn eigen Kodi build zo ingericht dat je de film posters van de films die ik in Kodi heb gezet kunt zien.
Ik heb een screenshot van mijn eigen Kodi hier bij staan.
Poster van de Lord of the Rings films.
You must be registered for see images attach


Knip:niet toegestaan.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Hoi Frank, ik heb de laatste tijd enorm veel aandacht, tijd en moeite gestopt in Kodi (ook omdat mijn Nvidia Shield TV Pro helemaal kut was na een update).
Ik heb heel veel skins geprobeerd en hierin ook ALLE addons en met name fanart opties uitgeprobeerd (in Kodi 19.3 omdat 19.4 niet stabiel was op de Shield)

Ik heb de beste gevonden met werkelijk waar de mooiste skin met al mijn wensen erin kunnen maken:
  1. Plex (met croneter's KodiPlexConnect) dus je eigen films, series en muziek gesynct.
  2. IPTV
  3. Radio
  4. Retro gaming
Retro gaming heb ik geoptimaliseerd voor NES, SNES, Sega Genenis, Mame, N64, etc.

Het is prachtig geworden en voor alle films, series en muziek, zelfs bij LiveTV kijken krijg je alle extra fanart te zien. Als je muziek speelt worden de lyrics ook nog geanimeerd weergegeven (met radio loopt dit vaak niet in sync).

De skin die ik gebruik is: Estuary v2 MOD die ooit door een paar duitsers is ontwikkeld; die kun je vinden op of in Kodi de zip installeren

Echt een aanrader, ik gebruik Kodi al sinds het bestaat en dit is het beste, snelste en mooiste wat ik ooit heb gehad.


Ik wil deze build graag delen als deze klaar is volgende week, dan kun je deze (in Kodi 19.3) eenvoudig klonen met de addon 'Backup' en daarna zelf je opties (addons) en instellingen aanpassen. Het .zip bestand is nu ~200MB (zonder game ROMS). Ik ben nieuw op dit forum maar vind het leuk dat er nog vele Kodi enthausiastelingen zijn in Nederland en wil graag mijn werk delen met jullie.
 
  • Like
Reacties: Humaxdreamer
Helaas, hier kunnen wij als forum om begrijpelijke redenen niet aan meewerken.
Hoi Lex,

Waarom niet? Dit is gewoon een Kodi config met default addons al voor geinstalleerd. Niks vreemds aan, gewoon handig om te clonen...
 
Hoi Lex,

Waarom niet? Dit is gewoon een Kodi config met default addons al voor geinstalleerd. Niks vreemds aan, gewoon handig om te clonen...
Nou dan voor een beoordeling eerst naar @Lex voor dat er ongelukken gebeuren.
 
  • Like
Reacties: Shaman
Alleen standaard Kodi repo addons en Embuary v2 MOD skin maar met alles aangepast en al vooringesteld. Meer niet.
Inhoud mag je zelf meebrengen... 🙌

En ik zal @Lex eerst op de hoogte stellen 😊
 
  • Like
Reacties: Lex
Status
Niet open voor verdere reacties.