Mag 254 is er mee gestopt

Arlo

Nieuwkomer
30 jan 2020
2
0
1
62
Ik heb paar maanden geleden Mag 254 bij een Marokkaanse winkel gekocht, met 1 jaar abonnement, maar na die periode is mijn mag helemaal gestopt, en kon niet openen. Ik heb 250 euro voor betaald. Hoe kan ik het opnieuw gebruiken of is het verloren tijd om dit apparaat te gebruiken. Ik wil het via mijn pc doen, maar ik weet het niet hoe. Is er iemand hier die mijn kan helpen? Of moet ik opnieuw naar een ander apparaat gaan kijken? Dank u voor uw aandacht. Arlo
 
Ben je al terug geweest bij die winkel want paar maanden geleden is geen jaar ? En wat is er mee gestopt iptv of is de hele box niet meer op te starten?
En 250 euro is een heleboel geld als je het mij vraagt voor een box van nog geen 7 tientjes en een jaar abo iptv via een europese provider 8 tientjes om en nabij.
Maar laat maar eens horen wat er precies speelt boxen zijn niet altijd zo dood als ze lijken ;)
En altijd jammer deze verhalen beter eerst hier op het forum informeren ipv nu achteraf je hebt daar niks meer aan maar een gewaarschuwd mens telt......
 
  • Like
Reacties: Dominique DB
Normaal zou jij gewoon een nieuw iptv abo moeten kunnen nemen dit heeft niks met je telenet provider van doen.?
Iptv sectie bekijken en test aanvragen om eens te proeven.
Mag254 werkt toch dmv een mac adres ? Dat moet je dan aangeven.
Voor een box dit even lezen evt https://kodi-forum.nl/threads/top-3-tv-boxen-van-dit-moment.3235/
Post automatically merged:

Heb je wel aleens factory reset geprobeerd stroom eraf --->hold+menu vasthouden --->nu stroom erop ---> dan zou je een bios scherm komen.
 
Laatst bewerkt:
Een paar maanden geleden gekocht met een jaar abonnement, en na die periode is je mag helemaal gestopt?
Dus na dat je iptv jaar abonnement verlopen was?
Dus meer dan een paar maanden geleden gekocht?


Wat doet je box nog? Zijn de batterijen van de afstandsbediening misschien plat?

Als je mag echt dood is, raad ik je aan in het vervolg je iptv abonnement en je box apart te kopen.

Ook je pc kan iptv spelen, google eens iptv windows

Voor iptv abonnementen moet je maar eens de reviews lezen op dit forum en google gebruiken, er zijn er enorm veel, vraag een paar test lijntjes aan en probeer ze eens. Maar links mogen we hier niet posten
 
Laatst bewerkt:
Een paar maanden geleden gekocht met een jaar abonnement, en na die periode is je mag helemaal gestopt?
Dus na dat je iptv jaar abonnement verlopen was?
Dus meer dan een paar maanden geleden gekocht?


Wat doet je box nog? Zijn de batterijen van de afstandsbediening misschien plat?

Als je mag echt dood is, raad ik je aan in het vervolg je iptv abonnement en je box apart te kopen.

Ook je pc kan iptv spelen, google eens iptv windows

Voor iptv abonnementen moet je maar eens de reviews lezen op dit forum en google gebruiken, er zijn er enorm veel, vraag een paar test lijntjes aan en probeer ze eens. Maar links mogen we hier niet posten
Beste Dominique, I wou X96max bij AliExpress bestellen, maar ik kon via België niet bestellen.Weet u, ik heb tv van Sony en wou graag via mijn tv de Nederlandse zenders ontvangen, trouwens, mijn mag254 is niet kapot, maar toen ik bij een Marokkaanse winkel in Antwerpen gekocht had, die man heeft volgens mij een code ingebracht, en van daar dat ik hem niet kan openen, en moet per se naar hem toe om jaarlijkse abonnement bij hem aan te schaffen, en ik wil het niet dat ik elk jaar tussen 180 tot 200 Euro betalen voor 1 jaar abonnement.Weet je misschien bij wie moet ik zijn en u zei dat ik de box en de code apart moet kopen, dat wordt een beetje puzzel werk, en Ik ben niet zo technisch aangelegd. Ik woon vlakbij de grens met Nederland, en wou bij Ziggo een abonnement nemen, en dat is niet gelukt omdat ik in buitenland woon, mijn buurman heeft Ziggo en ik die twee meter van hem woon ( in Belgische kant) moet ik die tering Telenet nemen. Ik weet het niet of je Baarle-Hertog, Baarle Nassau kent. Bedankt voor je aandacht. Groetjes, Arlo
 
Wat tips:
-
-
-
 
Buiten dat je echt wel op de een of andere manier in de box kan komen eerst dit allemaal proberen zie ook tips van @Reidinga en de mijne eerder genoemde.
Er zijn meer belgen hier die gewoon bij aliexpress bestellen hoor.
Maar bij de genoemde box heb je ook een koeltafel nodig ivm oververhitting
Ik heb die box inclusief koeltafel zelf ook en een xiaomi mi box bijvoorbeeld scheelt maar paar euro en werkt toch net wat fijner met android tv.
Mijn box komt hier vandaan
De nvidia shield is neusje van de zalm maar omdat je het over een budget hebt prijs ik die verder niet aan ;)

xiaomi mi box
 
Laatst bewerkt:
@Arlo gewoon eens testen wat Reidinga en mrmiyagi hierboven aangegeven hebben.
Ik gebruik zelf ook de mi box, erg fijn toestelletje, maar jou mag zal hoogst waarschijnlijk wel terug uit de dood kunnen komen. Misschien kan zelfs je sony als ie een beetje smart is iptv gebruiken. Regel eerst dat je een werkend toestelletje hebt, en vraag dan verschillende gratis 24u iptv tests aan.

Of vraag aan de buurman of die geen kabeltje tot bij u wil trekken.