1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Lees meer.

MAG 254 - opnemen

Discussie in 'MAG 250' gestart door FCBeeke, 1 jul 2017.

1. FCBeeke

FCBeeke Actief

Leuk Bevonden:
    6
    Na zes maanden gebruik van een Mag254 heb ik al ontdekt hoe je een programma kan opnemen.
    (moet hier wel nog één en ander verder uitproberen, maar het lukt om op te nemen terwijl je aan het kijke bent, dus benieuwd of programmeren en opnemen terwijl je niet thuis bent ook lukt)
    Op internet is terug te vinden dat terugkijken ook mogelijk zou zijn met dit toestel, dus een programma dat je gisteren gemist hebt bvb.
    Zou iemand al gevonden hebben hoe dit kan (al het kan natuurlijk)
    Groeten

LeX vindt dit leuk.
  2. LeX

LeX Administrator Medewerker

Leuk Bevonden:
    1.811
    We zijn er benieuwd .... dus wordt binnenkort vervolgt :thanks:

3. KodiKid

KodiKid Actief

Leuk Bevonden:
    5
    Ik heb ook een Mag 254 met één of andere IPTV aanbieder, echter geen idee welke. Ik heb de Mag bij de satelietwinkel om de hoek gekocht en als het abonnement is afgelopen moet hij de box opsturen.
    Maar wat het opnemen betreft, bij heel veel zenders krijg ik de melding "niet gemachtigd om deze zender op te nemen" Ik heb geen idee waarom. Verder komt het voor dat ik zender A opneem maar het geluid van zender B heb....Ooo zoo handig...
    Ik kom wel in het menu van de Mag maar daar staat niks qua opneem instellingen. Ik weet dat er een opstart scherm bij de Mag is, waar apps staan (per toeval ooit een keer gezien) maar bij het opstarten laad de Mag meteen het IPTV programma en kom ik niet in het start scherm.

4. LeX

LeX Administrator Medewerker

Leuk Bevonden:
    1.811
    Niks geen MAG opsturen geeft alleen maar extra kosten .
    Zoek hier een aanbieder uit en je bent vast goedkoper uit Login of registreer een account om deze link te zien.

5. KodiKid

KodiKid Actief

Leuk Bevonden:
    5
    Helaas, ik heb gisteren de box terug gebracht, kosten...80 Euro. 10 Euro duurder dan vorig jaar !
    Bijkomend probleem is dat ik de melding kreeg dat mijn abonnement verlopen was en ik verder niks meer met de box kon.
    Lijkt er op dat het IPTV programma dusdanig "imbedded" is dat ik geen andere optie heb om ook maar iets te wijzigen. Ik kom voor geen goud in het opstart scherm. Ik zou dan ook niet weten hoe en waar ik (stel ik probeer een andere provider) de programmatuur en code zou moeten invoeren.
    --- Dubbelpost samengevoegd op, 13 aug 2017, Originele post datum: 13 aug 2017 ---
    De Mag is waarschijnlijk een paar dagen weg. Het bedrijf waar ze eerder zaken mee deden, en binnen een dag een nieuwe code krgen is failliet. Er komt nu schijnbaar een compleet nieuw IPTV programma op.
    Ik heb nog een Popcorn Hour waar ik films mee afspeel. Via dat apparaat kan ik met behulp van apps in iedergeval uitzending gemist bekijken....dus nasr het nieuws van gisteren....duhhh...:devil: