Mag 256 of een Formuler

Marcelvs

Actief
17 nov 2016
38
5
6
Hallo

Ik kijk momenteel iptv via een apple tv4 maar denk erover om iets anders te proberen.
Ik twijfel tussen een mag en een formuler.
Weten jullie misschien welke het meest stabiel is ? En is het mogelijk om op deze 2 de NPO Start app te installeren. ?

Vriendelijk dank
 
op de mag in ieder geval niet

---- Automatisch samengevoegde dubbelpost ----

en op de formuler gaat dat wel maar dan alleen op de formuler Z7+
 
Laatst bewerkt:
ik weet niet of het op de eerdere versies ook al kan echter dan heb je android 4.4 en met de z7+ heb je gelijk android 7 is ook goed voor kodi
 
ik weet dat er meer wegen naar rome zijn.maar als er gevraagd wordt naar het verschil tussen mag en formuler dan zeg ik uit persoonlijk oogpunt dat de formuler beter is zeker in combinatie met de mytv online app en die app draait alleen op de formuler zover als ik weet
 
  • Like
Reacties: alex36 en Lex
ik weet dat er meer wegen naar rome zijn.maar als er gevraagd wordt naar het verschil tussen mag en formuler dan zeg ik uit persoonlijk oogpunt dat de formuler beter is zeker in combinatie met de mytv online app en die app draait alleen op de formuler zover als ik weet
Beschouw mijn link niet als kritiek op jouw bedrage maar als extra aanvulling in deze discussie :)
 
Hallo

Ik kijk momenteel iptv via een apple tv4 maar denk erover om iets anders te proberen.
Ik twijfel tussen een mag en een formuler.
Weten jullie misschien welke het meest stabiel is ? En is het mogelijk om op deze 2 de NPO Start app te installeren. ?

Vriendelijk dank
Ik heb zelf de Formuler Z prime en die werkt super met iptv. Voordeel is ook dat je ook play store hebt voor apps te downloaden zoals kodi Netflix enz. . Dus alles in één eigenlijk.